مرگ سالانه ۳۰۰ نفر در آسایشگاه کهریزک

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از مرگ ۳۰۰ نفر در سال در این آسایشگاه خبر داد و گفت: به تعداد افراد فوتی ، سالمند و مددجو در سال در آسایشگاه کهریزک جایگزین می شوند.

محمد رضا صوفی نژاد در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه جاری آسایشگاه کهریزک بود که ۸۴ درصد آن از توسط کمکهای مردمی و خیرین تامین شد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به اینکه میزان مشارکتهای مردمی به کهریزک نسبت به سالهای گذشته کمتر نشده اما در مجموع نیازها بیشتر شده و شرایط تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه هر سال هزینه ها نسبت به سال قبل بیشتر می شود ، گفت: در گذشته مجموع هزینه های انرژی در سال حدود ۵۰ میلیون تومان می شد اما در سال جاری هر ماه به طور متوسط ۴۰ میلیون تومان باید بایت هزینه های انرژی آب ، گاز و برق پرداخت کنیم.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تاکید کرد: کمکهای مردمی نسبت به گذشته کمتر نشده است اما نیازهای ما در کهریزک فزاینده شده است.

به گفته وی، از سوی دیگر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ، نمی توانیم انتظار داشته باشیم آنان تمامی نیازهای آسایشگاه را تامین کنند و ما نیز با توجه به اهمیت نیازها آن را در اولویت قرار می دهیم.


قدیمی ترین مطالب مرتبط

  • واکنش دختران تهرانی در مقابل متلک و لمس چیست؟
  • نحوه سرکیسه کردن ۴۵۰ دختر توسط خواستگار اینترنتی !
  • برنامه‌های راهبردی دانشگاه آزاد برای درآمدزایی
  • هردقیقه ۲هزار عکس روی فیس‌بوک!
  • ثبت‌نام در مدارس بزرگسالان از فردا آغاز می‌شود


MIGNA

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.