مرگ مرد بازاری و ارثیه‌ی میلیاردی برای نوعروس

مرگ ناگهانی مرد بازاری ارثیه‌ای میلیاردی برای نوعروس جوان گذاشت که ۵ ماه پیش پای سفره عقد نشسته بود.

به گزارش ایران، این زن ۳۲ ساله نه تنها سهم خود از ارثیه را گرفت بلکه مهریه طلایی‌اش را به اجرا گذاشت و به ثروت میلیاردی رسید.

سرنوشت دامادی دوباره

مرد ثروتمند دو سالی می‌شد که همسرش قربانی بیماری مرگباری شده بود تا این‌که مرد ثروتمند برای فرار از تنهایی و در حالی که ۴ فرزندش دانشجو بودند به خواستگاری زنی ۳۲ ساله رفت.

ازدواج این مرد بازاری با زن جوان به پیشنهاد خواهرش بود تا این‌که سعید در سن ۶۰ سالگی دوباره رخت دامادی را بر تن کرد غافل از این‌که چه سرنوشتی در انتظارش است.

پیرمرد پولدار با زن جوانی به نام سمیرا ازدواج کرد که گفته می‌شد قبلاً یک‌بار ازدواج نامــــــــوفقی داشته و به‌خاطر بچه‌دار نشدنش از شوهرش جدا شده بود. مــــــراسم ازدواج خیلی ساده برگزار شد و آن دو زندگی را زیر ســـقف مشترک آغاز کردند. هنوز ۵ ماه از دامادی دوباره مرد ثروتمند نگذشته بود که وی دچار ایست قلبی و تسلیم مرگ شد.

ثروت میلیاردی

خانه‌های مجلل در شمال شهر، زمین، باغ، ویلا، خودروهای لوکس و طلا و جواهرات ثروت‌هایی بودند که بر جای مانده و سمیرا و بچه‌های ناتنی‌اش همگی از آن ارث می‌بردند.

نوعروس سیاهپوش نه تنها ارث می‌برد بلکه برای گرفتن مهریه‌اش پای در دادگاه خانواده مجتمع قضایی شهید باهنر گذاشت و ســــــهم جداگانه ۲۷۰ سکه طلا را از ارثیه شوهرش درخواست کرد. شکایت‌های سمیرا که تنها ۵ ماه بود به خانه بخت رفـــته بود تنها گرفتن مهریه نبود، وی می‌خواست هرطوری شده سهم ارثیه‌اش را از بچه‌های سعید بگیرد.

درخواست دریافت مهریه

سمیرا بعد از این‌که درخواست مهریه‌اش را در دادگاه خانواده مطرح کرد، برای گواهی انحصار وراثت به دادگاه حقوقی رفت و چندین پرونده را در این باره در دادگاه تشکیل داد.

در ادامه شورای حل اختلاف، ثروت به‌جای مانده از سعید را صورتجلسه کرد و مغازه و برخی دیگر از اموال وی را توقیف کرد و صورتجلسه را برای صدور رأی به دادگاه حقوقی ارائه داد. در دادگاه هر ۴ فرزند مرد بازاری به پرداخت مهریه و ارثیه نامادری جوان محکوم شدند.

منبع : bibaknews.com – مرگ مرد بازاری و ارثیه‌ی میلیاردی برای نوعروس

The post مرگ مرد بازاری و ارثیه‌ی میلیاردی برای نوعروس appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.