مرگ مشکوک خواننده مشهور آمریکایی سبک کانتری

۰۱م اسفند ،

میندی مک کریدی، خواننده آمریکایی سبک کانتری در پی اتفاق‌ای که پلیس آمریکا احتمال می‌دهد خودکشی باشد، درگذشت.

به گزارش هنرآنلاین، مارتی موس، کلانتر آرکانزاس دربارهٔ این اتفاق گفته که او در اثر جراحت ناشی از گلوله که ظاهرا خودش شلیک کرده، کشته شده است.

بنابر این گزارش، مرگ این خواننده ۳۷ ساله چند هفته پس از مرگ دیوید ویلسن، تهیه کننده موسیقی (شوهر سابقش) رخ داده که سبب آن همچنان در دست تحقیق و بررسی است.

مک کریدی پیش از این، دو بار دست به خودکشی زده بود. جسد میندی مک کریدی در حال حاضر برای کالبدشکافی به مرکز پزشکی قانونی آرکانزاس منتقل شده است.

به نوشته بی.بی.سی، او در طول زندگی هنری خود ۵ آلبوم منتشر کرد و دوازده آهنگ او از جمله آهنگ‌های “ده هزار فرشته” و “مردها مدام این کار را می‌کنند” در فهرست پرفروش‌های آهنگ‌های کانتری آمریکا جای گرفت، در سال ۱۹۹۸ میلادی نیز آهنگ “آه رومئو” با صدای او در فهرست آهنگ‌های پرفروش بریتانیا قرار گرفت. همچنین آلبوم پنجم میندی مک کریدی به نام “من هنوز اینجایم” در سال ۲۰۱۰ میلادی انتشار یافت.

پلیس گفته است که عصر یکشنبه، گزارش‌هایی دربارهٔ تیراندازی در خانه این خواننده دریافت کرده بود. به نقل از پلیس، وقتی ماموران سر رسیدند جسد این خواننده که نام کاملش “مالیندا گیل مک کریدی” بود، روی ایوان خانه‌اش افتاده بود.

گفتنی است، از میندی مک کریدی دو فرزند به جا مانده است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.