مرگ نوجوان تایوانى پس از ۴۰ ساعت بازى کامپیوتری

مرگ نوجوان تایوانى پس از ۴۰ ساعت بازى کامپیوتری

یک نوجوان ۱۸ ساله تایوانى پس از بازى مداوم در یک کافى نت خصوصى به مدت ۴۰ ساعت، جان داد.

به گزارش العربیه، شوانگ که بازى الکترونیکى “دیابلو ۳” را بسیار دوست داشت، جان بر سر عشق خود به این بازى داد. او که سرحال و پرشور و شر وارد اتاقک خاص کرایه شده اش در کافى نت شده بود، در قالب پیکرى بى جان آنجا را ترک کرد.

یونایتد دیلى نیوز در گزارش خود از این واقعه مى نویسد: شوانگ ۱۸ ساله بعد از ظهر روز ۱۳ جولاى اتاقک را کرایه کرد. سپس بدون توجه به گذشت زمان و حتى بدون خوردن چیزى بازى کامپیوترى دلخواهش را پى گرفت. تا اینکه صبح ۱۵ جولاى یکى از کارکنان کافى نت براى جارو و تمیزکارى وارد اتاقک شد که نوجوان را خمیده بر میز یافت.

نوجوان توسط کارگر کافى نت بیدار شد و حتى قدمهایى برداشت. لیکن ناگاه تعادل خود را از دست داد و افتاد. دقایقى پس از رساندنش به بیمارستان جان باخت و همه چیز به همین سادگى تمام شد.

پلیس تایوان به تحقیقات خود در مورد مرگ این نوجوان ادامه مى دهد. پزشک قانونى او را کالبد شکافى هم کرده است. نتیجه اى که گرفته شده این است که نشستن شوانگ به مدتى طولانى مشکلاتى براى قلبش به وجود آورد و موجب ایست قلبى اش شد.

این دومین حالت از نوع خویش تنها در کشور کوچک تایوان و در نیمه سال اخیر است.

کارشناسان معتقدند چه براى مطالعه و چه جهت کار با کامپیوتر و امثال آن باید به تحرک بدن، تغییر مسافت دید (و از جمله نگاه به بیرون از پنجره)، تغذیه مناسب و سایر نکات بهداشتى توجه کرد. آنان مى گویند حتى در سفرهاى طولانى باید از ادامه حالت یکنواخت نشسته، خوددارى کرد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.