مرگ وحشتناک دختر جوان در خیابان ولیعصر

مرگ دختر جوان ۲۰ ساله ای که به طرز وحشتناک در یکی از پیاده روهای ولیعصر توسط فرد ناشناسی به پلیس گزارش شد.جسد این دختر که گوشها و بینی اش بریده شده و غرق خون بود پلیس را با معمای پیچیده ای روبه رو کرد.

ساعت ٨ صبح روز ٢٣ آذر ماه تلفنی مرموز ماموران کلانتری ١۵٣ شهرک ولیعصر را در برابر قتل یک دختر جوان قرار داد. مردی از پشت خط تلفن درحالی‌که پریشان بود و صدایش می‌لرزید به ماموران گفت: درحال عبور از خیابان حسینی بودم که ناگهان با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. دختری جوان درحالی‌که غرق در خون بود در گوشه پیاده‌رو روی زمین افتاده بود. با اعلام این جنایت، ماموران کلانتری بلافاصله قاضی کشیک قتل پایتخت را در جریان ماجرا قرار دادند. چند دقیقه بعد قاضی بوستان‌زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان بررسی صحنه جرم به محل جنایت اعزام شدند.

جنایت عجیب در خیابان خلوت

خیابان خلوت بود و جسد نیمه‌سوخته دختر جوان روی سنگفرش‌های پیاده‌رو تصویر هولناکی داشت. غرق در خون بود. با رسیدن تیم جنایی پایتخت تحقیقات برای کشف سرنخ این جنایت هولناک آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد کمتر از ٢ ساعت از زمان وقوع قتل گذشته است. دخترک درحالی‌که یک تاپ، شلوار و یک شال به دور گردنش داشت به طرز فجیعی به قتل رسیده بود.

 با بررسی جسد مشخص شد قاتل ٢ گوش و بینی قربانی‌اش را نیز بریده است. آثار ضربات چاقو روی گردنش دیده می‌شد که به احتمال زیاد همین ضربات علت اصلی مرگ دخترک بود. با تحقیقات بازپرس پرونده مشخص شد قاتل پس از اجرایی کردن جنایتش جسد دختر جوان را به آتش کشیده است. اما آثار سوختگی تنها در قسمت میانی اندام مقتول به چشم می‌خورد.

این درحالی بود که محل کشف جسد در پشت دیوار بزرگ مرکز تعویض پلاک الغدیر قرار داشت. با تکمیل تحقیقات و بررسی صحنه جرم هیچ اثری از اجزای بریده شده بدن مقتول یا آلتی که او به قتل رسیده بود کشف نشد. همین موضوع کافی بود تا پلیس با معمای پیچیده مرگ این دختر جوان روبه‌رو شود.  با دستور بازپرس بوستان‌زاده، جسد برای شناسایی هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده ادامه دارد.

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.