مرگ یک کارگر در پی ریزش چاه

۲۴خردادماه،

کد خبر: ۷۰۰۷ تاریخ انتشار یافتن: جمعه ۲۴ خرداد۷:۴۳ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش چاهی در خیابان آیت خبر داد.

به گزارش نوساز، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در ساعت ۲۷ دقیقه بامداد جمعه وقوع یک فقره ریزش چاه در خیابان دماوند تقاطع آیت به مرکز فوریت‌های امدادی ۱۲۵ اطلاع داده شد، افزود: در پی این اتفاق سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل اتفاق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور آتش‌نشانان در صحنه اتفاق مشخص شد که این حلقه چاه متعلق به پیمانکار یکی از ادارات دولتی است که در عمق هفت متری چاه به یکباره دیواره دچار ریزش شده، سه تن از کارگرانی که مشغول کار بودند در زیر خاک مدفون شدند، گفت: در این اتفاق یک کارگر به طور کامل در زیر خاک مدفون و صورت دو کارگر دیگر مشخص بود که عملیات آتش‌نشانان با محوریت نجات این دو کارگر آغاز شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: به سبب سستی خاک و دیواره‌ها ریزش چاه شدت گرفت اما آتش‌نشانان پس از ساعت‌ها توانستند دو کارگر ۲۵ و ۳۲ ساله که از اتباع افغانستان بودند را زنده از زیرآوار خارج کرده و تحویل تکنیسین‌های اورژانس دهند.

ملکی با اشاره به اینکه پس از این عملیات آتش‌نشانان برای نجات کارگر دیگری که در زیر خاک مدفون شده بود متمرکز شدند، گفت: سرانجام علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته پس از حدود ۱۰ ساعت، جسد کارگر ۲۲ ساله‌ای تبعه افغانستان که در زیر تله‌ای از خاک مدفون شده بود، خارج شد.

منبع: ایسنا


برچسب هابرچسب ها: حوادث، حوادث ساختمانی، ریزش چاه، مرگ کارگر



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.