مرگ ۴ سرنشین سواری سمند در میان شعله‌های آتش

۱۱اردیبهشت،

مرگ ۴ سرنشین سواری سمند در میان شعله‌های آتش

راننده و ۳ سرنشین یکدستگاه سواری سمند که پس از تصادف با یکدستگاه تانکر در حومه اسلام آباد غرب دچار حریق شده بود در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست دادند.

 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ قباد خنجری فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه در خصوص این اتفاق گفت: تصادف یکدستگاه تانکر عراقی با یکدستگاه سواری سمند در محور حمیل – قلعه هرسم در حوزه استحفاظی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب، مرگ ۴ سرنشین خودروی سواری را رقم زد.

وی افزود: این اتفاق رانندگی ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه شب قبل رخ داد و در اثر این اتفاق ناگوار راننده و ۳ سرنشین زن، که بعلت شدت تصادف دچار حریق شده بود در میان شعله های آتش جان خود را از دست دادند.خنجری ضمن اشاره به این مطلب که سرنشینان سواری اهل شهرستان اندیمشک استان خوزستان می باشند ادامه داد: در این رابطه پس از اطفاء حریق و انتقال جسد متوفیان به سردخانه مراکز درمانی ، وسایط نقلیه اتفاق ساز نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در خاتمه به رانندگان وسایط نقلیه پیشنهاد کرد، با پیروی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب و عجله از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.

 

 

 

پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت   ۱۵:۲۴

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.