مریلا زارعی، اکبر عبدی و شریفی نیا در جمع ۴تایی‌ها+تصاویر

۲۴م اسفند ،

مریلا زارعی، اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا با بازی های درخشان خود در سال ۹۱، به جمع ‌ ۴تایی‌ها پیوستند.

ممتازنیوز: سینمای سال ۹۱ با وجود حاشیه ها و جنجال‌های بسیار بازیگرانی بودند که به هر طریقی در این سال و با وجود مشکلات بسیار و فیلم نامه‌های ضعیف نقش های بسیاری را به عهده گرفتند. 

هر سال به طور طبیعی می باشند بازیگرانی که در یک سال جزء پرکارترین بازیگر معرفی می‌شوند امسال نیز مریلا زارعی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا از این امتیاز برخوردارند. 

مریلا زارعی با مجموعه تلویزیونی کار “هوای تازه” بیشتر شناخته شد و فیلم های “دوزن” و “واکنش پنجم” از شانس های بازیگری او به شمار می‌آید. 

بازی های خاص زارعی سبب شده که همچنان در سینما و میان مخاطبان ماندگار باشد او در سال ۹۱ با بازی در فیلم های “هیس دخترها فریاد نمی زنند”، “رژیم طلایی”، “چمران” و “همه چیز برای فروش” جزء پرکارترین بازیگر زن سال به شمار می آید. 

بازی درخشان او در فیلم “هیس دخترها فریاد نمی‌زنند” هیچ وقت فراموش نمی‌شود ایفای نقش یک وکیل خانم و مدافع حقوق زنان بی گناه آن طور که باید توسط زارعی به خوبی شکل گرفته است به طوری که مخاطب از تماشای آن دلزده نمی شود. 

مهناز افشار با فیلم های “از تهران تا بهشت” “هیچ کجا هیچ کس” و “چه خوبه که برگشتی” بعد از مریلا زارعی قرار گرفت. 

مهناز افشار از بازیگرانی است که با ایفای نقش در فیلم “شور عشق” به مخاطبان معرفی شد و توانست با بازی درخشان در فیلم “سعادت آباد” سیمرغ بلورین جشنواره بیست و نهم را دریافت کرد. 

اکبر عبدی بازیگر توانمند با ۴ بازی متفاوت در فیلم های “آشغال های دوست داشتنی”، “رسوایی”، “عملیات مهدکودک” و “جا به جا” توانست نسبت به سایر بازیگران مرد پرکار و توانمند باشد به طوری که اکثر فیلم سازان علاقه‌مند به همکاری با او شوند. 

همچنین رقیب همیشگی اکبر عبدی یعنی محمدرضا شریفی نیا با بازی در فیلم های “رسوایی” “غریبه”، “تولد” و “جا به جا” توانست هم ردیف اکبر عبدی قرار بگیرد. 

بنابراین گزارش امیر جعفری، صابر ابر، حمید فرخ نژاد، همایون ارشادی، محمدرضا فروتن و مصطفی زمانی با جمع ۳ تایی پیوسته و سال ۹۱ خود را با بازی در ۳ فیلم به پایان می‌رساند.

باشگاه خبرنگاران 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.