«مریلا زارعی» در حرم حضرت معصومه/ عکس جالب و متفاوت

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

موسیقی – خانه هنر (سینما و تلویزیون) / مهر نوشت: 

برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

مریلا زارعی، برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر نیز که به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکر می‌کنم که این موقعیت را برای ما فراهم کردند تا امروز در این مکان مقدس حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، وی گفت: بنده به واسطه بازی در دو فیلم سینمایی چ و شیار ۱۴۳ در این هفته توفیق حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) و همچنین حرم حضرت معصومه(س) را داشتم.

بازیگر فیلم شیار ۱۴۳ همچنین افزود: امیدوارم که همه آرزوی دردمندان دوا شود و همه بیماران نیز به واسطه دعاهایی که در این حرم صورت می‌گیرد، شفا یابند.

وی با بیان اینکه خوشحالم از اینکه امروز حضرت معصومه(س) ما را به زیارت خود طلبید، افزود: من اولین بار است که وارد این صحن و سرا می‌شوم و این را افتخار بزرگی برای خود می‌دانم.

زارعی ادامه داد: خوشحالم بعد از این همه سال که در اماکن متبرکه حضور یافتم امروز اجازه ورود به حرم مطهر حضرت معصومه(س) را دریافت نمودم که این توفیق برایم مفهوم بزرگی دارد.

سعید راد نیز که در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد: ما از کودکی سینه زن امام حسین(ع) بودیم و در تمام عمر نیز در چنین مکان‌های مقدسی رشد پیدا کردیم.

بازیگر فیلم چ گفت: خدا را شاکرم که امروز به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ‌آمدم و در طول مسیر که به حرم می‌آمدم خدا را شکر می‌کردم که امروز این توفیق نصیب من شده است.

همچنین ابراهیم حاتمی کیا با حضور در حرم مطهر کریمه اهل ‌بیت(س) نشان خادمی افتخاری این آستان مقدس را دریافت کرد.

حاتمی‌کیا غروب جمعه در حاشیه حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز این توفیق نصیب من شد تا بار دیگر به حرم کریمه اهل بیت(ع) مشرف شوم.

وی ادامه داد: من از کودکی در این مکان‌ها چشم باز کرده‌ام و در این محوطه‌ها بزرگ شده‌ام و امروز خدا را شاکرم که به افتخار خادمی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) نائل‌ آمدم و حضرت معصومه(س) ما را به نوکری خود قبول کرد.

منبع: مهر


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.