مریم میلانی با «کاغذ خروس نشان» راهی فرانکفورت شد

مریم میلانی با «کاغذ خروس نشان» راهی فرانکفورت شداین اولین ساخته سینمایی خواهر تهمینه میلانی است
مریم میلانی با «کاغذ خروس نشان» راهی فرانکفورت شد
تاریخ درج : ۱۵ شهریور
سرفصل : خبرهای روزانه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» ساخته مریم میلانی در سه سانس در بخش اصلی جشنواره بین المللی کودک «لوکاس» آلمان نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» ساخته مریم میلانی که عرضه و حضور بین المللی آن توسط موسسه رسانه‌های تصویری انجام می‌پذیرد در سه سانس در بخش اصلی جشنواره بین المللی کودک «لوکاس» آلمان نمایش داده می‌شود.

سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک «لوکاس» از روز ۱۲ شهریور ماه با حضور ۴۷ عنوان فیلم از ۲۳ کشور جهان در شهر فرانکفورت آلمان کار خود را آغاز کرد.

این جشنواره طی یک هفته به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در این بین فیلم «کاغذ خروس نشان» مریم میلانی، در سه روز به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» برای حضور در بخش اصلی و رقابتی این جشنواره انتخاب گردیده و به دعوت مدیر این فستیوال مریم میلانی کارگردان این فیلم به فرانکفورت اعزام شدند.

«کاغذ خروس نشان» که نخستین حضور بین المللی خود را تجربه می‌کند، فیلمی است با محتوای کودک که برای کودکان ساخته شده است. داستان این فیلم در مورد سه کودک است که هریک خواسته‌ها وآرزوهای بزرگی درسر دارند و فیلمساز عشق ورزیدن آن‌ها به خواسته‌هایشان و تلاششان را برای رسیدن به این آرزو‌ها به تصویر می‌کشد.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.