مزاحمت‌های‌ تلفنی ‌برای‌ نایب‌ قهرمان پارالمپیک!

مهرداد کرم‌زاده، برنده نشان نقره پارالمپیک لندن: متاسفانه پس از بازگشت به ایران برخی از افرادی که قصد سوء استفاده سیاسی دارند در تماس با من از الفاظی زشت و زننده استفاده می‌کنند و می‌گویند برای اینکه میلیون‌ها تومان از دولت بگیرم با همسر شاهزاده ویلیام دست نداده‌ام.

خبرگزاری دانشجو نوشت:

در خصوص اهدای مدال های پرتاب دیسک توسط کاترین میدلتون، عروس ملکه انگلستان و دست ندادن با وی گفت: پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات، همسر شاهزاده ویلیام با بنده دیدار کرد و ضمن تبریک به تمام ایرانیان برای کسب این مدال نقره چند دقیقه ای با من صحبت کرد.

وی در ادامه افزود: در این دیدار من به همسر شاهزاده ویلیام اعلام کردم که یک مسلمان هستم و در خصوص حدود ارتباطات بین زن و مرد در اسلام برای او توضیح دادم و اعلام کردم که امکان دست دادن در زمان اهدای جوایز وجود ندارد.

برنده نشان نقره پرتاب دیسک ایران در پارالمپیک لندن گفت: عروس ملکه انگلستان از این موضوع ابراز اطلاع کرد و این مطالبی که تحت عنوان بی احترامی من به وی و یا بی تفاوتی خانم میدلتون نسبت به بنده مطرح شده است، صحت ندارد.

کرم زاده از تماس برخی افراد نا شناس با تلفن منزلش خبر داد و گفت: متاسفانه پس از بازگشت به ایران برخی افرادی که قصد سو استفاده سیاسی از این مسئله را دارند و مسلمانی خود را فراموش کرده اند در تماس با تلفن منزل و همراهم از الفاظی زشت و زننده استفاده می کنند که این مسئله آرامش من و خانواده ام را سلب کرده است.

وی ضمن انتقاد از این افراد افزود: اینکه برخی افرادی که نمی دانم شماره من را از کجا آورده اند، به من که سلامتی خود را برای به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم به خطر انداخته ام، بی احترامی می کنند، کاری ناشایست است و به جای خوشحالی از موفقیت در پارالمپیک درگیر حواشی شده ام.

برنده نشان نقره پرتاب دیسک ایران در پارالمپیک لندن تصریح کرد: طی این ۲ روز بارها تصمیم گرفتم تلفن خود را خاموش کنم، ولی به احترام میلیون ها ایرانی که برای موفقیت من دعا کرده اند، جوابگوی آنها خواهم بود.

کرم زاده گفت: احسان حدادی شب گذشته با من تماس گرفت و گفت برخی از همین افراد در تماس با وی گفته اند که در کلاس کاری حدادی نیست که با یک آدم «چلاق» مانند من رفت و آمد کند که من برای این دسته اشخصا متاسفم.

وی در پایان گفت: در یکی از این تماس ها کسی به من گفت که برای اینکه میلیون ها سکه از دولت بگیرم با همسر شاهزاده ویلیام دست نداده ام، اما واقعیت این است که من تنها اعتقادات دینی خود را بیان کردم و حتی به وی بی احترامی هم نکردم.

منبع:خبرگزاری دانشجو


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.