مزاحمت‌های تلفن ثابت کاهش یافت

۱۱ام بهمن ،

تعداد مزاحمت‌های تلفنی کشف شده در شش ماه اول سال جاری از خطوط ثابت استان تهران ۳۴۲ مورد گزارش شده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است.
مجید علیمردانی، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات مخابرات استان تهران در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بیان اینکه اشخاص با نیت‌های مختلف ازطریق تلفن اقدام به مزاحمت تلفنی می‌کنند، پیشنهاد کرد که مشترکان مستقیما اقدام به کشف مزاحمت تلفنی نکنند و با آنها بحث، مشاجره و گفت وگو نکنند.
وی افزود: مشترکان باید توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی با شماره مزاحم تلفنی که روی گوشی حک شده تماس نگیرند و در اسرع وقت درخواست کشف مزاحمت خود را شرکت مخابرات اعلام کنند.
وی با بیان اینکه مخابرات مطابق با آیین نامه شرکت مخابرات ایران با مزاحمان تلفنی برخورد می کنند، ادامه داد: خطوط تلفن ثابت مشترکی که برای بار اول اقدام به مزاحمت تلفنی کرده به مدت یک هفته قطع خواهد شد.
به گفته علیمردانی برای بار دوم پس از کشف، ارتباط تلفنی مشترک مزاحم به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط مستلزم سپردن تعهد از سوی مشترک و پرداخت هزینه های مربوط خواهد بود و برای بار سوم شرکت ارتباط تلفنی وی را به طور دایم قطع و اقدام به جمع آوری منصوبات تلفن کرده و ودیعه مربوط به مشترک را پس از تسویه حساب مسترد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تعداد مزاحمان تلفنی کشف شده در شش ماه اول سال جاری ۳۴۲ مورد گزارش شده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است، افزود: تعداد مزاحمان تلفنی کشف شده در سال قبل۷۵۱ مورد بوده است.
بر اساس این گزارش صاحب امتیاز هر خط تلفن، از نظر قانون مسوول سواستفاده‌های احتمالی از تلفن است، بنابراین پیشنهاد جدی شرکت مخابرات استان تهران به همه مشترکان محترم تلفن ثابت، این است که به اشخاص ناآشنا و غیرمعتمد اجازه بهره برداری از تلفن خود را ندهند و علاوه بر این به اعضای خانواده و به ویژه کودکان و نوجوانان، شیوه استفاده درست از این امکان ارتباطی را آموزش دهند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.