مزدک میرزایی مرگ را جلوی چشمانش دید!



به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا : مزدک میرزایی در حالی‌ که همچنان سرفه می‌کرد و به طور کامل بهبود نیافته بود، در گفت‌و‌گویی کوتاه گفته است: خدا را شکر کسالتم برطرف شده است و اکنون بهتر شده‌ام. قرار است از شنبه به سرِ کارم برگردم. طی این مدت حدود دو هفته به علت بیماری سرماخوردگی در برنامه‌ها حضور نداشتم و در حال استراحت بودم، اما در حال حاضر حالم بهتر شده است.

میرزایی همچنین در پاسخ به اینکه از چه زمان می‌تواند گزارشگری مسابقات فوتبال را از سر گیرد؟ گفت: این مساله به زمان برگزاری بازی‌ها مربوط می‌شود؛ هر زمان که بازی‌ها شروع شوند، من هم گزارش‌هایم را آغاز می‌کنم.

مزدک میرزایی پیش از این در توضیح بیماری‌اش گفته بود: نمی‌دانم چطور شد اما یک دفعه، حالت تهوع، بی‌اشتهایی و یک بیماری سخت به سراغم آمد و حالم به شدت دگرگون شد. باورم نمی‌شد این قدر وحشتناک باشد. فکر می‌کردم یک سرماخوردگی معمولی باشد اما هر روز سخت تر و سخت تر می شد. حالم حسابی بد شده بود و کارم به بیمارستان کشید. پنج روزی را در بیمارستان بستری بودم. انواع و اقسام داروها و آمپول‌ها هم برایم تجویز شد. کلا هیچ غذایی نمی توانستم بخورم و خوراکم فقط سرم بود. واقعا حس می کردم دارم می‌میرم اما شکر خدا الان خیلی بهترم و دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشتم.

مزدک میرزایی مرگ را جلوی چشمانش دید! +عکس



نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.