مزیت‌های متنوع برای تولیدکنندگان طرح‌های برگزیده جشنواره های مد و لباس

۲۲م آذر ،

مشاور معاون امور هنری وزیر خبر داد:

حمید قبادی از مزیت‌های متنوع برای تولیدکنندگان طرح‌های برگزیده جشنواره‌های مد و لباس خبر داد.

به گزارش هنر آنلاین، حمید قبادی در این باره گفت: بنیاد ملی مد و لباس تلاش دارد تا به منظور بهره گیری از ظرفیت های داخلی و طراحی های متناسب با شان وسلیقه شهروندان مزیت های متعددی را برای تولیدکنندگان لباس در کشور فراهم سازد.

مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد افزود:ایجاد شرایطی که سبب شود شهروندان و مخاطبان به راحتی و به شکل مستقیم به پوشاک متناسب با سبک زندگی ایران و اسلامی دست یابند، از مهم ترین اهداف بنیاد ملی مد و لباس است.

وی تصریح کرد: توسعه صنعتی پوشاک در کشورمان می تواند با بهره گیری از ظرفیت عظیم مخاطبان طرح های ایرانی گام های محکم تری را بردارد و این امر از سوی مدیران هنری کشور مورد توجه و حمایت قرار خواهد گرفت.

قبادی همچنین با بیان این مطلب که باید شرایط انتخاب را برای مخاطبان تسهیل کرد، افزود: طبیعی است هنگامی که ما تنوع محصولات را به شکل انبوه در اختیار مخاطبان قرار دهیم، مخاطبان نیز قطعا به سمت طرح های متناسب و ارزشمند می روند.

برخورداری از لبیل شیما، برخورداری از حمایت های مندرج در قانون ساماندهی مد و لباس، امکان فروش آثار تولید شده در نمایشگاه های مختلف و بهره مندی از سیاست های تشویقی و حمایتی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مواردی بود که قبادی از آن ها به عنوان حمایت های مستقیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولیدکنندگان نام برد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.