مسئولان به سازمان تعزیرات حکومتی توجه جدی داشته باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر دادگستری در جلسه معاونین و مدیران وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتیک

اولین جلسه مدیران وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی با حضور وزیر دادگستری در محل ساختمان جدید این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز یکشنبه(۲۴آذرماه) جلسه معاونین و مدیران وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در ساختمان جدید با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه وزیر دادگستری ضمن تشریح روند تملک ساختمان جدید، از حسن نیت و همکاری نعمت زاده وزیر صنعت، معدن، تجارت در واگذاری ساختمان قدردانی کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: بزودی ساختمان سابق وزارت دادگستری در اختیار سازمان تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

وزیر دادگستری تجهیز وزارتخانه از بابت امکانات و نیروی انسانی و بودجه کافی را زمینه ساز استفاده مناسب از ظرفیتهای قانونی موجود در جهت رفع مشکلات مردم و دستگاه‌های دولتی دانست و همچنین بحث افزایش اختیارات این وزارت در آینده را نیز منوط به کسب همین آمادگی لازم دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی اظهار داشت: همانطور که نمایندگان مجلس حق قانونی پرسش از وزرا را دارند، وزارت دادگستری نیز می‌تواند در حوزه پیگیری مسایل حقوقی و قضایی مردم پرسشگری داشته باشد و این ظرفیتی است که می‌بایست با هوشمندی از آن بهره گرفته شود و اگر از چنین ظرفیت‌های هرچند اندک بهره درست گرفته شود منجر به بروز حس مثبت در بین سایر قوا شده و از این منظر می‌توان به بحث افزایش اختیارت نیز خوش‌بین بود.

وی همچنین گفت: اگر در مواردی قانون مشخص وجود دارد طبق آن عمل کنیم و مطمئن باشیم که هم قوه قضاییه و هم قاطبه مردم از ما پشتیبانی خواهند کرد؛ چراکه مردم از ما انتظار دارند به عنوان پشتیبان عدالت از حقوق آنها دفاع کنیم.

وزیر دادگستری در ادامه با اشاره به مطرح شدن بحث کم فروشی، خواستار توجه جدی مسوولین سازمان تعزیرات حکومتی به این حوزه شد.

گفتنی است؛ ساختمان جدید وزارت دادگستری به محل ساختمان سابق وزارت بازرگانی جنب سفارت عراق منتقل می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.