مسئولان دولت بودجه‌های مصوب را پرداخت کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مسئولان و سران دولت یازدهم برخلاف دولت های پیشین اگر بودجه ای مصوب می کنند، آن را پرداخت کند.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت و خبرهای نهایی از خط مترو شهرستان شهریار اظهار داشت: بررسی های نهایی توسط کارشناسان مجرب بر روی خط مترو شهریار در دست انجام است و همچنین مشکلات اراضی این طرح در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران در حال  برطرف شدن است.

نماینده مردم شهریار در بهارستان افزود: ترافیک از مهمترین و بزرگترین معضلات شهروندان شهرستان شهریار محسوب می‌شود که با انقال مترو به این شهرستان از بار ترافیکی موجود در شهریار به طور چشم گیری  کاسته خواهد شد.

گروسی خطاب به مسئولان دولتی و استانداری تهران بیان کرد : شهرستان شهریار با دارا بودن جمعیتی بالغ بر۸۰۰ هزار نفری خود و مردمی دیندار و حامی ولایت قیه شایسته در نظر گرفتن امکانات ویژه ای از سوی مسئولان را داراست که امیدواریم این اتفاق رخ دهد و به وقوع بپیوندد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص سرنوشت بیمارستان ۳۱۳ تخت امام خمینی این شهرستان نیز اظهار کرد: بیمارستان مذکور برای ادامه فعالیت نیازمند تزریق بودجه از سوی مسئولان دولتی است که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

گروسی ادامه داد: مسئولان دولت تدبیر و امید باید متوجه نیاز مبرم شهرستان شهریار و ساکنان آن به این بیمارستان باشند و هرچه زودتر به حال آن چاره ای بیندیشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان و سران دولت یازدهم برخلاف دولت های پیشین اگر بودجه ای را مصوب می کنند آن را پرداخت کنند زیرا ساکنان شهرستان شهریار و استان تهران از نظر بهداشتی و درمانی در تنگنا قرار گرفته اند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.