مسئولان رفسنجان با اکران «من مادر هستم» موافقت کردند

۱۳م آذر ،

پس از نمایش خصوصی فیلم برای معترضان/

سینماپرس- گروه سینما/ مسوولان شهر رفسنجان پس از تماشای فیلم «من مادر هستم» با اکران آن موافقت کردند و ادامه نمایش این فیلم را به صلاح جامعه دانستند.

حسین پورمحمدی؛ مدیر سینما «گلستان امین» شهر رفسنجان با بیان این خبر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم «من مادر هستم» از روز پنج شنبه ۹ آذر ماه در سالن ما اکران خود را آغاز کرد پس از دو روز و طی روزهای شنبه و یکشنبه از سوی وزارت ارشاد شهر رفسنجان به نقل از ارشاد استان کرمان درخواست شد تا اکران فیلم را متوقف کنیم و در پاسخ به سبب این درخواست گفتند که ادامه اکران این فیلم با توجه به حواشی صلاح نیست.

وی ادامه داد: وقتی از این اشخاص که درخواست توقف اکران فیلم «من مادر هستم» را داشتند، پرسیدم که آیا خود آن ها فیلم را دیده اند یا خیر؟ پاسخ آن ها منفی بود و به همین جهت ظهر روز یکشنبه-۱۲ آذر ماه- در اکرانی خصوصی از بعضی مقامات شهر از جمله فرماندار رفسنجان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، مقامات ارشد نیروی انتظامی و آموزش و پرورش، بعضی ماموران وزارت اطلاعات، عده ای از کارکنان وزارت ارشاد استان، بعضی اساتید دانشگاه و معاونین فرهنگی، جمعی ار روحانیون و فعالین فرهنگی رفسنجان دعوت کردم تا فیلم را ببینند و بعد در مورد آن نظر دهند.

به گفته پورمحمدی، پس از پایان فیلم همه تماشاگران فیلم در اکران خصوصی صلاح را بر این دیدند که فیلم به نمایش خود در شهر ادامه دهد. حتی فرماندار درخواست داشتند تا تدبیری اندیشیده شود که دانش آموزان و دانشجویان حتما این فیلم را ببینند.

وی در پایان از تمامی مدیران سینماها در شهرستان و تهران تقاضا کرد: از آن جایی که بسیاری از معترضان به فیلم «من مادر هستم» هنوز آن را بر پرده سینما ندیده اند می توان از معترضان درخواست کرد که همچون مسوولان شهر رفسنجان برای تماشای فیلم به سینما بروند. مسلما این اشخاص هم با دیدن فیلم نظر خود را تغییر می دهند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۹۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.