مسئولان ستاد انتخاباتی «حدادعادل» معرفی شدند

۰۵خردادماه،

رئیس ستاد انتخابات حدادعادل از حضور جدی حداد در صحنه انتخابات خبر داد و گفت: در حال حاضر تفاهم نشده که وی به نفع کسی کنار برود.
نجابت رئیس ستاد انتخابات حدادعادل در خصوص ستاد این نامزد انتخابات یازدهم اظهار داشت: حدود ۵ ماه است که گروهی از اساتید و کارشناسان اجرایی تقسیم کار کرده‌اند و در ۷ کمیته اصلی کار را پیش برده‌اند و رویکرد آنها هم ارزیابی وضعیت فعلی و هم اولویت‌بندی برای وزارتخانه‌هایی است که در قالب برنامه ای رونمایی خواهد شد.

نجابت زمان رونمایی از این برنامه را فردا ساعت ۱۵ و مکان آن را خیابان خردمند جنوبی کوچه سوم پلاک یک عنوان کرد.

نجابت با بیان اینکه ما برای هر وزارتخانه به تفکیک به یک برنامه ای رسیده‌ایم، به بعضی از شایعات در خصوص حدادعادل اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر هیچ نوع تفاهمی برای اینکه آقای حداد به نفع کسی کنار برود، صورت نگرفته و وی به صورت جدی در صحنه حاضر خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات مسئولان هر کمیته را اعلام کرد و گفت: قائم‌مقام بنده در ریاست ستاد آقای رحمانی‌نیا، اقتصادی آقای نادران، تبلیغات دکتر ایمانی، سیاست خارجی منوچهر محمدی، ایثارگران شاکری، زنان و سازمان‌های مردم نهاد خانم الهیان، امور استان‌ها جوکار نماینده یزد، روابط عمومی مجتبی توانگر و ورزش آقای تاج خواهد بود.

وی در پایان افزود: کمیته‌ها کارهای خود را آغاز کرده و ستادهای استانی نیز در حال تثبیت است.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.