مسئولان فقط به فکر حل مشکلات شخصی خود نباشند

۲۸ آبان ،

کارگردان فیلم سینمایی “قبیله من”در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حل شدن مشکلات سینما نیاز به تعامل و همکاری سینماگران با مسئولان دارد.

غلامرضا رمضانی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: این روزها وضعیت گیشه های سینمایی بسیار نگران کننده است زیرا دیگر مخاطب تمایلی به سینما رفتن از خود نشان نمی دهد.
وی افزود: با گذشت وقت ذائقه مخاطب نیز تغییر پیدا کرده و فیلمسازان باید با فکر و اندیشه جدید در این حوزه به ساخت فیلم بپردازند.
 آزادی که مدتی پیش پیش تولید فیلم “حریر” را آغاز کرده، اظهار داشت: امیدوار هستم این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد اما مسئولان نیز باید در این زمینه با ما همکاری کنند.
کارگردان فیلم سینمایی “قبیله من” تصریح کرد: متأسفانه امروز ۹۹درصد فیلم‌های سینمایی در حال اکران با شکست مواجه شده‌اند؛ این موضوع به مسئولان سینمایی کشور نیز مربوط می شود آنها نباید فقط به فکر حل کردن مشکلات خود باشند بلکه باید مسئله و مشکلات سینما را نیز حل کنند.
این تهیه کننده تصریح کرد: فیلم ساخته می شود برای اینکه مخاطب آن را ببیند، سینما ویترین زنده مملکت است و در هر محلی که سینما وجود دارد یعنی اینکه یک مرکز هنری فرهنگی برای استفاده و توزیع مخاطب فراهم شده است.
وی افزود: دلیل اینکه چرا مردم سینما نمی روند را باید جویا شد، چرا فیلم های سینمایی دیگر با استقبال مخاطب روبرو نمی شود، موضوع مهمی است که نمی توان به سادگی از آن گذر کرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.