مسئولان قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب بدانند

۲۱م دیماه ،

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با اشاره به وظیفه مسئولان جهت حفظ آرامش در کشور گفت: مسئولان با دوری از اختلافات سیاسی تلاش خود را در جهت تأمین معیشت مردم به کار گیرند و در رفتار خود قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند.

مهدی امیریان دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به فصل‌الخطاب بودن قانون و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: مسئولان باید با فصل‌الخطاب قرار دادن قانون برای حفظ آرامش کشور تلاش کرده و تأمین معیشت مردم را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان آنکه  تبیین بودجه سال جاری کشور به زمان زیادی نیازمند است، خاطر نشان کرد: کشور ایران دارای ظرفیت‌های قانونی و مستدلی است که مسئولان باید توجه به آن را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

امیریان ادامه داد: تعیین بودجه سال جاری کشور یکی از مواردی است که در قانون اساسی جزئیات آن به خوبی بیان شده است و بهتر است مسئولین با توجه به موارد قانونی مانند زمان معینی که باید بودجه در اختیار قوه مقننه قرار گیرد را رعایت کرده تا بتوان در زمان مناسب موارد آن را بررسی کرد.

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با اشاره به وظیفه مسئولان برای حفظ آرامش کشور تصریح کرد: دستگاه‌ها باید توجه ویژه‌ای نسبت به تلاش دشمنان در زمینه متشنج نشان دادن وضعیت کشور داشته باشند و با اقدامات خود کاری انجام ندهند که به سود دشمن باشد و سبب برهم زدن انسجام ملی کشور شود.

امیریان اضافه کرد: مسئولان باید با صبوری و درایت بیشتری موضوعات را رصد کرده و تمام تلاش خود را در جهت وحدت به کار گیرند و دستورات قانون اساسی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.