مسئولان قوه قضاییه با رییس جمهوری منتخب دیدار کردند

فروردین ۱۴۰۳

مسئولان قوه قضاییه عصر چهارشنبه (۱۲ تیر) با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب ملت ایران دیدار و آمادگی دستگاه قضایی کشور برای همکاری با دولت یازدهم را اعلام کردند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی ممتاز نیوز، مقامات قضایی کشور در این دیدار که در محل استقرار موقت رییس جمهوری منتخب برگزار شد، بار دیگر انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.
 
در این دیدار، آیت‌الله محسنی گرکانی رییس دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری رییس دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلمین رازینی معاون حقوقی قوه قضاییه، بختیاری وزیر دادگستری، ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه و کهزادی معاون اداری و مالی قوه قضاییه حضور داشتند.
 
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه پیشتر با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرده بود.
 
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بعداز این دیدار گفت که آمادگی قوه قضاییه برای هماهنگی با دولت یازدهم را در خصوص نظارت، مسائل اقتصادی مانند اشتغال و تولید و مسائل بخش‌های خصوصی و دولتی اعلام کردیم و قرار شد مطالعات بیشتری در این زمینه‌ها که نیاز به هماهنگی بیشتری دارد، صورت گیرد.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز که با رئیس جمهوری منتخب بطور جداگانه هم دیدار کرد، گفت که در باره اشکالات اداری کشور، دغدغه‌های مردم و راهکارها و کمک‌های دستگاه‌های نظارتی به قوه مجریه با  حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی گفت وگو کردم.
 
وی با بیان این‌که سلامت و ارتقای نظام اداری از دغدغه های مردم و رییس جمهوری منتخب است، افزود : مایلیم نقش ناظری امین برای دولت در راستای ارتقا و سلامت مدیریت و نظام اداری کشور و عوامل وکارکنان داشته باشیم تا محصول و نتیجه کار آنها سالم باشد.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی به قانونگرایی، گفت که آمادگی این سازمان را برای نظارت بر اجرای صحیح قانون در کشور در راستای مطالبات برحق مردم اعلام کردیم.
 
حجت‌الاسلام پورمحمدی نیز گفت که در این دیدار در باره مسائل مهمی همچون نظارت داخل سیستمی، آشنایی با قوانین، تنقیح قوانین و تقویت نظام برنامه‌ریزی گفت وگو شد و برای کمک به دولت در این زمینه‌ها اعلام آمادگی کردیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.