مسئولان پیکان به من اختیار تام دادند/ سقف قرارداد را رعایت کرده ام

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توافق نهایی خود بامسئولان باشگاه پیکان برای هدایت این تیم در رقابتهای فصل آینده رقابتهای لیگ برتر گفت: من در چند مرحله مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پیکان انجام دادم ودر آن مذاکرات فهمیدم که دیدگاه مسئولان باشگاه پیکان و من به یکدیگر خیلی نزدیک است و مذاکره نهایی من برای امضاء قرارداد با جمشیدی مدیر عامل و عزیزی خادم عضو هیئت مدیره باشگاه حدود ۲۵ دقیقه به طول انجامید که در نهایت منجر به امضای قرارداد دو ساله من با این باشگاه شد.

وی درهمین خصوص افزود: مسئولان باشگاه در خصوص امورفنی تیم، جذب بازیکن و نظارت بر تیمهای پایه باشگاه به من اختیار تام دادند.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا در قراردادش سقف قرارداد رعایت شده گفت: مطمئن باشید نه تنها من بلکه کلیه بازیکنان تیم من سقف قرارداد را رعایت خواهند کرد. از نظر من همه چیز باید شفاف باشد و دوست ندارم که به مردم و اهالی فوتبال دروغ بگویم چون مردم ما صداقت را بیش از هرچیز دیگر دوست دارند و این موضوع برایم ثابت شده است.

وی درپاسخ با این پرسش که آیا از تیم صبا قصد جذب بازیکن دارید، تصریح کرد: اگر بازیکنی از تیم صبا بخواهد به پیکان بیاید مشکلی ندارد اما شرط اصلی آن این است که قراردادش با باشگاه صبا تمام شده باشد.

سرمربی فصل پیش تیم صبای قم در مورد جذب بازیکنان جدید برای تیم پیکان هم اظهار داشت: ۱۷ بازیکن جدید جذب می‌کنم که ۱۳ بازیکن از دسته اول و ۵ بازیکن هم از لیگ برتر خواهد بود.

ویسی در پایان در مورد دستیارانش در پیکان گفت: هوشنگ لوبینیان به عنوان مربی، داریوش اسفندیاری به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و سعید اخباری و حبیبن اصلاحی به عنوان آنالیزور همراه من به پیکان می‌آیند. البته ناصر بختیاری هم یکی از دستیاران قمی‌ام بود که به علت مشکلاتی که دارد، ممکن است با من به پیکان نیاید. در این صورت مربی دیگری را انتخاب می‌کنم.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.