مسئولان به فوتبال بیشتر از موسیقی سنتی، بها می‌دهند

۲۱ آبان ،

مسئولان در صورت بها دادن به موسیقی سنتی همانند فوتبال به طور حتم این عرصه را در وضعیت مطلوب تری نسبت به پیش قرار می‌دهند.

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: رسانه بیشترین سهم را در تبلیغات در زمینه موسیقی سنتی به عهده دارد که متاسفانه این اطلاع رسانی به نحو کامل انجام نمی‌شود.
وی به این نکته اشاره داشت: به دلیل بی توجهی مسئولان بسیاری از اشخاصی که در زمینه موسیقی سنتی متعهد می باشند توانائی فعالیت در این عرصه را به صورت مطلوب ندارند.
وی در رابطه با طرفداران این سبک اصیل افزود: موسیقی سنتی بدون شک در هیچ وقتی توانائی جذب همه اقشار به خود را نخواهد داشت، همانطور که هیچ نوع سبک موسیقی دیگری نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما با بی توجهی مسئولان نسبت به موسیقی سنتی سبب شده روز به روز شاهد کمرنگ تر شدن و بی توجهی و در نهایت فراموشی تدریجی آن باشیم.
وی به این نکته اشاره داشت که البته خود ما می‌توانیم در زمینه تبلیغات بیشتر آن با مردم، هر کدام به نوبه خودمان فعالیت هایی داشته باشیم که به طور قطع نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.
وی افزود: موسیقی سنتی با قدمتی دویست ساله در مقایسه با دیگر سبک های موسیقی که از قدمت کمتری برخوردارند پیوسته با اینکه موسیقی خواص محسوب می شود که متاسفانه روز به روز در حال کمرنگ تر شدن است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.