مسئولیت ایرانجوان برای لیگ برتری شدن با سقوط شاهین بیشتر شده است

عبدالرحیم خرمزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی برگشت پلی آف لیگ آزادگان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی برای بازی برگشت دارند فقط تغییرات مداوم زمان و مکان بازی باعث سردرگمی ما شده بود.

وی با تاکید بر اینکه روی شکست دادن تیم گهر تمرکز کرده ایم، افزود: درست است که در بازی رفت و زمین خودمان یک بار دروازه تیم ما باز شد و خیلی ها شانس تیم گهر را بیشتر می دانند اما من اعتقاد دارم بازیکنان آنها برای حفظ گلی که به ما زده اند با استرس بیشتری بازی می کنند البته ما نیز چاره ای جز هجومی بازی کردن نداریم چون فقط ۹۰ دقیقه تا لیگ برتری شدن فاصله داریم.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در خصوص سقوط تیم شاهین به رقابتهای لیگ آزادگان نیز تاکید کرد: با سقوط شاهین مسئولیت ما برای حفظ سهمیه لیگ برتر استان بوشهر بیشتر شده و همین موضوع انگیزه بازیکنان ما را نیز بیشتر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای رویارویی با تیم گهر نه بازیکن محروم داریم و نه مصدوم، تاکید کرد: در حال حاضر همه چیز خوب و  طبیعی پیش میرود و هیچ مورد مشکوکی را نیز مشاهده نکرده ایم.

دیدار برگشت تیم های فوتبال گهرزاگرس و ایرانجوان بوشهر در مرحله پلی آف لیگ دسته اول ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه در بروجرد برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.