مسئولیت تاخیر در برگزاری مسابقات برعهده باشگاه ها است/بازیکنان بی نظم باعث اختلال در لیگ می‌شوند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رئیس سازمان لیگ برتر تنیس گفت: مسئولیت تاخیر در برگزاری مسابقات برعهده باشگاه ها است،

علی اصغر غم ناک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس باشگاه های کشور از اول آبان ماه سال جاری با حضور ۵ تیم در مجموعه ورزشی آغاز شد.

وی گفت: پیش از این تیم سیمین سپاهان نسبت به نور کم ورزشگاه اعتراض داشت که باید بگویم این شرایط برای تیم ها یکسان است، نه تنها در این رشته بلکه درهر رشته ای نقاط ضعفی در نحوه برگزاری مسابقات وجود دارد و حتی ممکن است یک همچنین مشکلاتی درلیگ برتر فوتبال نیز پیش بیاید اما بنده با چنین مشکلی در برگزاری این رقابت ها مواجه نشدم.

غم ناک افزود: ما بسیاری علاقه مند به برگزاری رقابت های لیگ برتر درفصل تابستان بودیم تا با مشکلاتی از جمله نور کم و سردی هوا مواجه نشویم اما دراین خصوص خود باشگاه ها مقصرند چراکه آنها همکاری لازم را با ما نداشتند و عدم ارسال به موقع مدارک باعث شد تا برنامه ها به خوبی پیش نرود و ما نتوانیم یازدهمین دوره رقابت ها را سرموعد برگزار کنیم.

وی تصریح کرد با هدف برگزاری این رقابت ها ما چند تاریخ را پیش بینی کردیم که به دلیل عدم همکاری باشگاه ها موفق به برگزاری بازیها در این تاریخ شدیم و در حالی سیمین سپاهان نسبت به شرایط محل مسابقات اعتراض دارد که این تیم یکی دیگر از باشگاه هایی بود که سرموعد وعده های خود عمل نکرد و دربرخی از مواقع آنها علت دیر اقدام کردن در ارسال مدارک را بی‌نظمی برخی از بازیکنان می‌دانند که به اعتماد من در صورت تکرار این موضوع از سوی این بازیکنان باشگاه باید پس از برخورد جدی آنها را کنار بگذارند تا دیگر شاهد این بی‌نظمی ها در رقابت های لیگ برتر نباشیم.

غم ناک در خصوص نحوه برگزاری ای رقابت ها یادآور شد، در حال حاضر اولین مرحله این رقابت ها در حال برگزاری است و ما در نظر داریم در صورت مهیا شدن شرایط این بازیها را در ۳ مرحله برگزارکنیم که هم اکنون برگزاری ۲ مرحله آن به صورت رفت و برگشت قطعی است اما تاکنون برگزاری سومین مرحله این مسابقات قطعی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر ۵ تیم دراین دوره از رقابت ها حضور دارند و ما امیدواریم تعداد باشگاه ها در سال آینده افزایش یابد و این پیکار ها با حضور ۸ تیم استارت بخورد هرچند طبق آئین نامه  حداقل ۵ تیم و حداکثر ۱۰ تیم باید در لیگ برتر حضور داشته باشند که ما نیز طبق آئین نامه عمل کردیم.

گفتنی است: مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاه های کشور روز جمعه پنجم آبان به پایان برسد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.