مسئولین به شکرانه حضور گسترده مردم، بیشتر به آنها خدمت کنند

۲۶خردادماه،

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین به شکرانه این حضور بیشتر به فکر خدمت به مردم باشند.

سید سعید حیدری‌طیب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به حضور گسترده و حداکثری مرم در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: این حضور جلوه عنایت و خواست خدا بود.

وی ادامه داد: چنین حضور بی‌سابقه‌ای نشان می دهد سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و همه تلاش کردند حماسه سیاسی مد نظر ایشان را خلق کنند.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مردم را پیروز واقعی انتخابات دانست و ادامه داد: آنچه برای ما بیش از همه اهمیت داشت حضور حداکثری مردم بود.

حیدری طیب تصریح کرد: پیام حضور مردم این بود که هواره در کنار نظام و انقلاب می باشند و تحریم ها و فشارهای اقتصادی هیچ تاثیری بر آن ها ندارد.

وی تاکید کرد: پیام دیگر این حضور وجود دموکراسی در کشور ایران است و دشمنانی که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند باید بدانند مردم ایران آزادی کامل دارند.

این نماینده مجلس معتقد است مسئولین نیز باید پاسخگوی این حضور مردم باشند و به شکرانه این حضور صادقانه و بیش از پیش به مردم خدمت رسانی کنند.

حیدری طیب افزود: هرچقدر مسئولین بیشتر قدردان مردم باشند، حضور آن‌ها در صحنه‌های حمایت از نظام و انقلاب چشمگیرتر خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.