مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله:ایجاد فضای روحانی مساجد در کسب معارف دینی جوانان حائز اهمیت است

۵ شهریور – ۱۱:۰۷:۴۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله تأکید کرد: ایجاد یک فضای روحانی می‌تواند در کسب معارف دینی جوانان را یاری‌رسان باشد و آنان را به اهداف متعالی نزدیک کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله با بیان اینکه مساجد در کشور در طی ۳۳ سال که از انقلاب شکوهمند انقلاب می‌گذرد از روند و پویایی خاصی برخوردار بوده است و جای بسی خرسندی است که این روند با شکوفایی هرچه بیشتر روبه رو باشد، گفت: با ساخت، تجهیز و به‌روز کردن فضای اطلاعاتی مساجد می‌توان امیدوار بود که جوانان و نوجوانان با حضور گسترده‌تر و پویاتری در این مکان روحانی به فعالیت بپردازند.
وی تصریح کرد: با توجه به روند علمی ـ تحقیقاتی که در کشور وجود دارد سیر تحولات چشمگیر فرهنگی ـ قرآنی در عرصه مساجد در حد انتظار نبوده است و متصدیان امر در این زمینه باید بر فعالیت‌های خود اضافه نمایند.
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله در ادامه مدیریت و برنامه‌ریزی را از مهترین و اساسی‌ترین مسائل برای جذب جوانان و نوجوانان به حضور در مساجد عنوان کرد و افزود: پیرامون موضوع مورد بحث ائمه جماعات مساجد با طرح برنامه‌های به روز در تشویق و ترغیب در جوانان مؤثر باشند.
وی با تأکید بر اینکه در بیشتر مساجد کشور فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی رو به گسترش است، نظارت و برنامه‌ریزی و ایجاد تعامل بین جوانان و مسئولان فعال مساجد را از اصلی‌ترین موارد فعال‌سازی بیش از پیش برنامه‌های مساجد برشمرد.
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله: ایجاد برنامه‌های معنوی ـ روحانی در مساجد و ایجاد یک فضای روحانی می‌تواند در کسب معارف دینی جوانان را یاری رسان باشد و آنان را به اهداف متعالی نزدیک نماید. این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امید است با برنامه‌ریزی متولیان فرهنگی در خصوص احیا‌ و پویایی مساجد همانگونه که ائمه(ع) تأکید و امام راحل نیز بر این اصل اهتمام ورزیدند در آینده شاهد تبدیل برنامه‌های بالقوه به بالفعل باشیم و در این زمینه نیز شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در جامعه اسلامی باشیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۶۱۱۰۷۴۳۹۶۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.