مسئول تجمیع بخش های بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب شد

محمد انصاری راد با حکم رئیس بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مسئول عملیات تجمیع بخش های مختلف بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، محمد انصاری راد با حکم حجت الاسلام حمید محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی و رئیس بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به عنوان مسئول عملیات تجمیع بخش های مختلف این دوره از نمایشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «قرآن کریم وحی نامه رستگاری و عهدنامه هدایت انسان هاست و خدمت به آستان رفیع و کوشش و اعتلای جایگاه منیع و مهیمنش سعادتی جاودانه و افتخار خدمتگزاری به این ساحت قدسی نعمتی است معتنم که از دل و جان باید به آن مباهی و شاکر بود و طریق این شکر و امتنان، جهاد خستگی ناپذیر در این راه پرتوفیق و دوام اخلاص در عمل است.

از این رو با عنایت به سوابق ارزشمند جنابعالی در امور قرآنی به موجب این حکم به سمت مسئول عملیات تجمیع بخش های بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب می شوید.»

گفتنی است؛ بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.