مسئول ستاد قالیباف در سال ۸۴ نبودم

۱۹اردیبهشت،

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت:در سال ۸۴ مسئول ستاد هیچ شخص خاصی از جمله “قالیباف” نبودم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور ؛علیرضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری در ستاد انتخابات وزارت کشور دربارهٔ دلایل حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت:برای توجه و اهتمام به اخلاق اسلامی،گفتمان پیشرفت اسلامی و با نقشه راه مبتنی بر ارزش‌ها وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدم.
وی افزود:ما قائل به تفکر جهادی هستیم و درخواست داریم در فضای فعلی که این تفکر کمرنگ شده است دوباره به آن توجه بیشتری شود.

زاکانی اظهار داشت:خدمت صادقانه مهمترین اصلی است که ما به آن در دولت آینده توجه خواهیم کرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:قائل به شایسته‌سالاری هستیم و اعتقاد داریم که وزرای دولت، مردم می باشند و باید امور مربوط به آن‌ها به خوبی انجام دهند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت:تلاش خواهیم کرد به همه بخش‌های کشور به خصوص ایجاد ثروت در کنار توزیع مناسب توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛لذا به طور حتم از نظر ما دولت آینده دولتی است که معتقد به ارزش‌هاست.

زاکانی با بیان این که ما فقرزدایی را در دولت آینده در دستور کار قرار خواهیم داد،افزود:دولت آینده باید با اتخاذ یک تدبیر ویژه راه جدی را برای مبارزه با نظام سلطه و فساد در کشور آغاز کند.

زاکانی با بیان این که ما در سیاست خارجی به سیاست پیشرو اعتقاد داریم گفت:برقراری یک تعامل عزتمدارانه و در راستای منافع ملی از مهمترین مطالباتی است که در حوزه بحث سیاست خارجی در دولت آینده به آن توجه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ توجه به نقش ایرانیان خارج از کشور گفت:این قشر از هموطنانمان سرمایه‌های گران قدری می باشندی که باید زمینه برای حضور آن‌ها در عرصه انتخابات فعال شود.

وی خاطر نشان کرد:مسیری که من دنبال می‌کنم ارائه اندیشه خدمتگزاری بی‌منت است.

زاکانی اظهار داشت: بنده در انتخابات سال ۸۴ مسئول ستاد شخص خاصی نبودم و تنها مسئول ستاد جریانی بودم که در آن‌ها آقای احمدی‌نژاد، قالیباف،‌توکلی و رضایی حضور داشتند. 

زاکانی تصریح کرد: پرچم ایران نماد ملت ماست و اعتقاد دارم باید برای پیشرفت و اعتلای کشور به عنوان یک عنصر انقلابی وارد عمل شویم.

وی افزود: اگر توفیق ریاست جمهوری داشته باشم تمام امکانات کشور را به کار می‌گیرم و درگیر تنش‌ها نخواهم شد و اساس حرکت خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار خواهم بست.

وی خاطر نشان کرد:مهار تورم،‌تثبیت قیمت‌ها و واقعی کردن آن‌ها از مهمترین سیاست‌های اقتصادی است که در دولت یازدهم به آن‌ها توجه می‌کنم.

زاکانی خاطر نشان کرد:توجه به مقوله تولید که سبب ایجاد اشتغال می‌شود از اولویت‌های کاری است که باید در دولت یازدهم به آن توجه شود و به طور حتم از سوی ما در دستور کار قرار می‌گیرد.

/انتهای پیام


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.