مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:آشنایی با فرهنگ علوی و فاطمی سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن است

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۲۷:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام برای مقابله با نظام اسلامی گفت: آشنایی با فرهنگ علوی و فاطمی سلاح جوانان برای مقابله با تهدیدات دشمنان است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در یادواره شهدا با عنوان “شبی با قدسیان” که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: شهدا زنده هستند و همواره بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند.
وی افزود: امروز جنگ سخت دشمن تمام شده و ما وارد عرصه نبرد نرم شده ایم که افسران این جبهه دانشجویان هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اقدامات دشمنان نظام اسلامی در سال های اخیر تاکید کرد: استفاده از عناصر ضد دین که خطر جدی برای نظام هستند، ترویج بهائیت و فرقه های مختلف و ترویج مدهای غربی با ارائه مدل های رایگان از جمله برنامه های دشمنان برای تضعیف نظام و قوای دینی جوانان ماست.
رعایتی افزود: تبلیغ مصرف گرایی، چشم وهم چشمی، اسراف و شیوع مواد مخدر نیز از اقدامات دشمنان برای شکست نظام اسلامی است.
وی هدف از این برنامه ها را از بین بردن حرمت ها و تضعیف غیرت و اندیشه دینی و اعتقادی جوانان و فروپاشی نظام خانواده عنوان کرد و افزود: جوانان باید در این عرصه به مقابله با دشمن برخیزند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امروزه دانشجویان باید همراه با تحصیل علم به تهذیب نفس بپردازند و با فرهنگ فاطمی و علوی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
رعایتی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان باید بدانند پیامبر مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) از آنان چه خواسته اند و با مفاهیم قرآن و دین آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در مقابل دشمن و صحنه جنگ نرم آمادگی حضور کسب کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۲۷۳۱۶۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.