مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع):مهم‌ترین مسئله امروز حمایت از نظام و ولایت فقیه است

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) گفت: مهم‌ترین مسئله امروز حمایت از نظام اسلامی و محور آن یعنی ولایت فقیه است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری در ششمین همایش بسیج و رسانه که در سالن اجتماعات سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) قم برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند «کسی که علم و یقین داشته باشد که خداوند او را می‌بیند و به این قضیه نیز علم دارد که آنچه می‌گوید خداوند آن را می‌شنود، همین دانستن دیوار محکمی برای او می‌شود تا آدمی را از ناخالصی‌ها و زشتی‌ها و هر آنچه منافات با شأن انسانیت دارد محافظت کند».
وی افزود: بهترین و نخستین کسی که انسان را ارزیابی می‌کند خداوند است و او هر آنچه را انسان می‌گوید می‌شنود و می‌داند که آدمی به کجا می‌رود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه هر چه انسان بگوید در جامعه منتشر می‌شود، گفت: بر اساس روایات برای ارزیابی انسان‌ها باید به نوشته‌های او توجه کرد و حتی میزان عقل هر فرد با توجه به نوشته‌هایش مشخص می‌شود.
وی ادامه داد: هوش انسان‌ها نیز از روی پیک و فرستاده‌هایشان مشخص می‌شود و این مفهوم نیز در روایات اسلامی وارد شده است.
اکبری خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین مسئله برای ما استمداد و حمایت از نظام است بنابراین باید از آن شخصیتی که محور نظام است حمایت‌های لازم را داشته باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) با تاکید بر رعایت اصول امانت و امنیت در حرفه خبرنگاری، گفت: باید امنیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و سیاسی نوشته‌ها و مسائل مورد بررسی و رصد قرار گیرد به همین دلیل اخبار را باید به خوبی ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه یک خبر ممکن است اساس یک خانواده را بر باد بدهد ابراز کرد: اندیشه در واقع انبار کلام محسوب می‌شود و برای نوشتن باید حتماً فکر و اندیشه‌ای پشت آن باشد.
اکبری ادامه داد: امروز رسالت خبرنگاران و خبرگزاری‌ها کمتر از رسالت علما و اندیشمندان نبوده و حتی ممکن است دامنه خبرها از سخنان مبلغان بیشتر باشد به همین دلیل اصل دقت در حرفه خبر باید مورد توجه جدی خبرنگاران قرار داشته باشد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.