مسائل مرزی میان ایران و پاکستان جدی نیست

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۱۷۰

مسائل مرزی میان ایران و پاکستان جدی نیست

قائم مقام وزارت کشور پاکستان:

مسائل مرزی میان ایران و پاکستان جدی نیست

خبرگزاری ممتاز: قائم مقام وزارت کشور پاکستان روابط میان کشورش با جمهوری اسلامی ایران را روابطی بسیار خوب، دوستانه و صمیمی توصیف کرد و گفت: مسایل مرزی اخیر چندان جدی نیست و به راحتی قابل حل و فصل است.

سه شنبه ۶ آبان – ۱۱:۱۴

به گزارش ممتاز به نقل از ایمنا، شاهد خان عصر دوشنبه و بعد از دیدار با ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد اظهار داشت: سخت تلاش می کنیم که روابط دو کشور بیش از پیش تقویت شود و امیدواریم آینده روابط دو کشور و دو ملت دوست و همسایه، بهتر و دوستانه تر از هر زمان دیگر در گذشته شود.
وی افزود: ایران و پاکستان برای اینکه درمسیر توسعه بیشتر روابط همه جانبه گام بردارند بیش از پیش نیازمند اعتماد، گسترش روابط تجاری و حسن رفتار در قبال یکدیگر هستند.
شاهد خان در خصوص برخی گزارش های منفی رسانه های پاکستان در خصوص مسائل مرزی اخیر بین دو کشور گفت: بسیاری از اینگونه گزارش ها بر پایه حقائق و واقعیت ها نیست و انتشار چنین گزارشهایی در رسانه ها با توجه به آزادی رسانه و دموکراسی در پاکستان، امری اجتناب ناپذیر است.
این مقام عالی دولت پاکستان تاکید کرد که واقعیت این است که پاکستان و ایران از روابطی بسیار خوب و دوستانه برخوردارند و تمام مسائل موجود و سوء تفام ها میان دو کشور از طریق دیدارها و گفت وگوهایی که به طور مرتب میان مسوولان دو کشور برگزار می شود قابل حل و فصل است.
شاهد خان در پاسخ به این سوال که راهکار عملی برای پایان دادن به اینگونه مسائل میان دو کشور چیست گفت: مهم ترین راهکاری که در دیدار با مقامات پاکستانی با معاون وزیر امور خارجه ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تعامل بیشتر و بهتر میان دو طرف به ویژه در مناطق مرزی است و از این طریق می توان به مسائل و حوادث مرزی میان دو طرف پایان داد.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.