مسابقات اسکی روی آب با میزبانی تهران برگزار می گردد

۰۸م آذر ،

مسابقات اسکی روی آب قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی به میزبانی استان تهران برگزار می گردد

 مجید قومی  دبیر انجمن  اسکی روی آب در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: طبق تقویم انجمن اسکی روی آب ملی پوشان در ماه هایی آتی مسابقات معتبر و مهم آسیایی و جهانی را پیشرو دارند از اینرو  قصد داریم موافقت مسئولان ورزش  و فدراسیون ملی پوشان  را به این مسابقات اعزام کنیم.
 وی ادامه داد:  در راستای اعزام ملی پوشان اسکی روی آب به مسابقات  جهانی وآسیایی در پی کشف استعداد های و پرورش مسئولان این رشته هستیم بنابر این طبق برنامه ملی پوشان ۵ شنبه  ۱۶ آذرماه سال جاری  برای برگزاری  مسابقات قهرمانی کشوری که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارا می باشد در مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور و به رقابت می پردازنند.
 دبیر انجمن تصریح کرد:  مسابقات قهرمانی  کشوری علاوه بر اینکه جنبه ی قهرمانی دارد سبب شناسایی اشخاص مستعد نیز از سوی مسئولان  انجمن اسکی روی آب می گردد تا در تشکیل  تیمی قدرتمند برای حضور در مسابقات برون مرزی با مشکل خاصی مواجه نباشیم.
 وی افزود:  رقابت های قهرمانی کشوری در قسمت های  اسلالوم  پرش از سکو و ترپک برگزار می گردد و از علاقمندان درحال ثبت نام مستقیم و امیدواریم با حمایت مسئولان در مسابقات قهرمانی کشوری تیم های قدرتمندی شرکت کنند./چ


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.