مسابقات جهانی کاراته/ حقیقی در کاتای انفرادی پنجم شد

۰۴م آذر ،

sporting-events-championnat-du-monde-de-karate-palais-omnisports-de-paris-bercy-paris_1.jpg

فرید حقیقی با شکست از حریف ژاپنی در رده پنجم بخش کاتای انفرادی بزرگسالان جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به پاریس، در آغاز مسابقات چهارمین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس در بخش کاتای انفرادی مردان فرید حقیقی ساعت ۱۱ به وقت محلی برای کسب نشان برنز به مصاف ” ریو کی یونا” از ژاپن رفت که با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شد و در مکان پنجم جهان ایستاد.

حقیقی در این مبارزه در مدت ۳ دقیقه کاتای سوپاریمپی را اجرا کرد. سوپاریمپی یکی از دو کاتای خوبی است که حقیقی در اجرای آن تبحر دارد.

حریف ژاپنی هم کاتای “آنان” را به نمایش گذاشت و موفق شد ۵ پرچم از داوران بگیرد.

حقیقی و سومین شکست از حریف ژاپنی

حقیقی در حالی برابر ریو کی‌یونا، نایب قهرمان دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت که در سال جاری دو بار مغلوب او شده بود. اولین بار در لیگ جهانی اندونزی با حساب ۵ بر صفر و بار دوم در لیگ جهانی ترکیه با نتیجه ۳ بر۲ به این حریف باخته بود.

در این بخش لوکا والده سی از ایتالیا قهرمان چند دوره مسابقات قهرمانی جهان دیگر مدال برنز مشترک را بدست آورد. او “موترام” از انگلیس را ۵ بر صفر شکست داد.

حقیقی برای رسیدن به دیدار رده بندی، دراولین روز مسابقات جهانی ( چهارشنبه اول آذر) کاتاروی ژاپنی الاصل کانادا ” اوچیکا گه ” که مدال برنز جهان در سال ۲۰۰۴ را در پرونده داشت، ۴ بر یک شکست داد. او در دومین دیدار با حساب ۵ بر صفر نتیجه را به آنتونیو دیاز قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی از ونزوئلا واگذار کرد تا در گروه بازنده ها به مبارزاتش ادامه دهد. در گروه بازنده ها، حقیقی حریف روسیه را ۵ بر صفر داد، در مسابقه بعدی با همین نتیجه از سد ” میچک ” کاتاروی اهل جمهوری چک گذشت و در آخرین مبارزه هم “جیالیانو” از استرالیا را ۵ بر صفر مغلوب کرده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.