مسابقات دانشجویی«مناظره» برگزار می‌شود

جام جم آنلاین: سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از برگزاری نخستین دوره مسابقات دانشجویی مناظره در ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی؛ رضا فرید زاده با بیان اینکه ۱۶ گروه از دانشگاه‌های تهران، در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند،‌ اظهار کرد: این گروه‌ها از دانشگاه‌های علامه طباطبایی، تهران، امام صادق (ع)، آزاد اسلامی، پیام نور، امیرکبیر و علم و صنعت در قالب تیم‌های چهار نفره شرکت می‌کنند که دو نفر از هر گروه وظیفه اجرای مناظره و دو نفر دیگر به عنوان محقق و پشتیبان حضور دارند. همچنین در راس هر گروه یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه وظیفه هدایت و نظارت گروه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در این مسابقات امکان امتیازدهی نخواهند داشت، گفت: برای هر مسابقه سه داور از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها حضور دارند که بر اساس مفاد آیین نامه داوری امتیازدهی را انجام خواهند داد.

فرید زاده افزود: معیارهای داوری در این مسابقات بر اساس معیارهای جهانی است که ما به نوعی آن را بومی سازی کردیم.

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه کارهای مطالعاتی این مسابقات حدود ۱۴ ماه به طول انجامید گفت: از حدود شش ماه پیش مراحل اجرایی این مسابقات از طریق رایزنی با گروه‌های علمی دانشجویان شروع شد و ۱۷۰ جلسه با مدیر گروه و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف انجام دادیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.