مسابقات قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) برترین‌های خود را شناخت

سه شنبه ۲۷ تیر – ۰۶:۰۳:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نفرات برتر داوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در آیین اختتامیه این مسابقات معرفی و تجلیل شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، نفرات برتر دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در مراسم اختتامیه این مسابقات و با حضور مقامات کشوری و لشکری در اردوگاه شهید بهشتی شهرک ابریشم اصفهان معرفی و تجلیل شدند.
در این دوره از مسابقات در بخش بانوان شاغل؛ سمیه مصلحی در رشته حفظ ۱۰ جزء، زکیه طیبی در رشته حفظ یک جزء همچنین در رشته مفاهیم سطح یک قرآن کریم اکرم کلانتری، در رشته مفاهیم سطح دو قرآن کریم نرجس مهری، در رشته ترجمه قرآن کریم سیده ندا کاظمی و در رشته قرائت قرآن کریم مریم عبدالله‌زاده به مقام اول این مسابقات دست یافتند.
در بخش فرزندان پسر کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)؛ رضا جعفری در رشته حفظ بیست جزء قرآن کریم، فواد پورفائز در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم، مجتبی عباسی در مقطع دبیرستان در رشته حفظ ۲ جزء قرآن کریم، مهدی گودرزی در مقطع دانشجویان و طلاب در رشته حفظ ۲ جزء قرآن کریم، مرتضی مطلق در مقطع دبیرستان در رشته قرائت قرآن کریم (تحقیق)، وحید مهدی‌زاده در مقطع دانشجویان طلاب در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم، محمد اصل‌زارع در مقطع دبیرستان در رشته ترجمه قرآن کریم، فرشاد زمانیان در مقطع دانشجویان و طلاب در رشته مفاهیم به عنوان برتر این مسابقات دست یافتند.
در رشته حفظ قرآن کریم خواهران سعیده ماهرو در حفظ کل، شهره طائی در حفظ ۲۰ جزء، بهجت آسیون در حفظ ۱۵ جزء، راضیه خلوصی در حفظ ۱۰ جزء، الهام شادمهری در حفظ پنج جزء، فاطمه قاسمی‌ولی در رشته حفظ دو جزء قرآن کریم خواهران در مقطع دبیرستان، نجمه اسماعیل‌زاده در رشته حفظ دو جزء قرآن کریم همسران، ندا آلبوغبیش در رشته حفظ دو جزء قرآن کریم مقطع دانشجویان و طلاب نفرات برتر این مسابقات شدند.
در بخش فرزندان دختر کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)؛ زینب جیحونی در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم مقطع دبیرستان، مریم خاطرمحمدی در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم مقطع دانشجویان و طلاب و زهرا دادی در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم همسران به عنوان برتر این مسابقات دست یافتند.
فاطمه زارعی در رشته ترجمه قرآن کریم مقطع دبیرستان، لیلا عباسی در رشته ترجمه قرآن کریم در مقطع دانشجویان و طلاب و زهرا بهرامی بوانی در رشته مفاهیم قرآن کریم همسران کارکنان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در این دوره از مسابقات جوایز نفرات اول با لحاظ مقطع و رشته، کمک هزینه سفر به مکه معظمه، جوایز نفرات دوم هر رشته کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و جوایز نفرات سوم هر رشته کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده بود که به صورت نقدی به برترین‌ها اهدا شد.
دوازدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) روزهای ۲۴ تا ۲۷ تیرماه در رشته‌‌های قرائت ترتیل، حفظ، ترجمه و مفاهیم در اردوگاه شهید بهشتی شهرک ابریشم اصفهان برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۷۱۸۰۳۲۷۳۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.