مسابقات لیگ مشروط به اعزام مسابقات آِسیایی است

۱۹خردادماه،

مسئول سازمان لیگ بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: هنوز تکلیف بانوان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص نیست و مسابقات لیگ به آن مرتبط است.

زهرا میر بابایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که ما برای باشگاه‌ها در خصوص دو هفته پایانی لیگ برتر بانوان اعلام کرده‌ایم تاریخ این مسابقات هفتم و سیزدهم تیر ماه است اما از آنجا که هنوز مشخص نیست بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند یا خیر این برنامه هم قطعی نیست.

وی ادامه داد: هنوز موافقت قطعی با اعزام بانوان به مسابقات آسیایی کره جنوبی صورت نگرفته است و به احتمال زیاد ظرف ۵ روز آینده برنامه اعزام مشخص خواهد شد و به دنبال آن تکلیف دو هفته پایان نیز تعیین می‌شود.

میربابایی در خصوص سبب برنامه‌ریزی نامنظم لیگ بانوان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی ما از ابتدا هم به همین صورت بود و قصد داشتیم رقابتهای لیگ بانوان را تا آنجا که می‌توانیم طولانی کنیم که بانوان همیشه در تمرین و آماده باشند البته بین مسابقات لیگ هم اردوهای برون مرزی و مسابقات بین‌المللی و داخلی بود که بانوان در طول سال درگیر رقابت باشند و شرایط آمادگی ایده‌آلی باشند.

برخی از مربیان تیمها دیر پایان یافتن لیگ را به ضرر بانوان و عاملی برای دفع اسپانسر می‌دانند که این موضوع با آنچه میربابایی در خصوص برنامه‌ریزی لیگ بیان کرده بود متفاوت است.

مسئول سازمان لیگ بانوان در این باره توضیح داد: سازمان لیگ می‌تواند برنامه قطعی مشخص کند و به تیمها هم اعلام کند که این برنامه تغییر نخواهد کرد و آنها مجاب به مسابقه باشند اما دلیلی که در برنامه‌های خود انعطاف قائل هستیم همین مربیان و اعتراضهای باشگاه‌هاست که هر بار به بهانه‌های مختلف به طور مثال امتحانات بازیکنان یا مسائل دیگر خواهان تغییر برنامه مسابقات می باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.