مسابقات کشوری اسکواش در رده های زیر ۱۳ و ۱۵ سال در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات که ۴۶ ورزشکار از ۱۰ استان کشور حضور داشتند، در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

بر همین اساس در رده سنی زیر ۱۳ سال، فرید کیوانفر از کیش به مقام نخست دست یافت و سپهر اعتمادپور از اراک نیز رتبه دوم را کسب کرد، ضمن اینکه مقام سوم این رده سنی به طور مشترک به حسین قربانی از کیش و سامد محمدپور از آذربایجان غربی رسید.

همچنین علیرضا شاملی از کیش توانست عنوان برتر در رده سنی زیر ۱۵ سال را بدست آورد و همشهری وی به نام مجتبی کفیلی نیز دوم شد.

آروین داغستانی از اراک و محمد خانی از یزد نیز به طور مشترک، مقام سوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

در بخش پلیت زیر ۱۳ سال، بنیامین کرمی از کرمانشاه و در بخش پلیت زیر ۱۵ سال نیز عرفان سلطانی از یزد توانستند مقام قهرمانی را به دست آورند.

دبیر هیئت اسکواش استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه ورزش اسکواش در استان کرمانشاه و جذب نوجوانان و جوانان در این رشته ورزشی عنوان کرد.

ˈتورج کرمیˈ به خبرنگار ایرنا گفت: استان کرمانشاه در ورزش اسکواش دارای قابلیتها و پتانسیلهای فراوانی است و در همین راستا ما آمادگی داریم تا به علاقه مندان این رشته ورزشی، خدمات لازم را ارایه کنیم.

وی خواستار حمایت هرچه بیشتر مسوولین در زمینه اعطای اعتبارات و تامین زیرساختهای ورزش اسکواش در استان شد و گفت: توسعه همه جانبه این ورزش به تنهایی از عهده هیئت اسکواش بر نمی آید و لازم است که حمایتهای بیشتری در این خصوص به عمل آید.

کرمی گفت: نفرات برتر مسابقات امروز به اردوی تیمهای ملی اسکواش کشورمان دعوت خواهند شد.

در این دوره از مسابقات، نفراتی از کرمانشاه، مرکزی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، قزوین، یزد، خراسان جنوبی، زاهدان و کیش حضور داشتند.

۵۷۱/۵۶۷

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کاظم کیوانفر:

    با سلام :
    من پدر فربد کیوانفر هستم که نفر اول این مسابقات در رده سنی زیر ۱۳ سال شده به استحضار میرسانم نام فرزند من فربد farbod میباشد نه فرید خواهشمندم اصلاح فرمایید . با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.