مسابقه آنلاین تجسمی برگزار می‌شود

سایت آرت اکسپو تهران با همکاری نگارخانه‌های تهران «آرت پی پل» و «ابرا» و با هدف معرفی هنرمندان ایرانی در سطح جهان، دومین مسابقات آنلاین تجسمی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین سایت آرت اکسپو تهران بعد از برگزاری نخستین دوره از این رویداد تجسمی در چهار گالری ایران و جهان، فراخوان دومین دوره آن را در رشته‌های نقاشی ( رنگ و روغن ، مداد رنگی، اکرلیک ، آبرنگ ، ترکیب مواد ، کولاژ )،طراحی و تصویرگری منتشر کرده است.

موضوع دومین دوره از این مسابقه آزاد است و برگزیدگان آن امکان نمایش به مدت دو هفته در نگارخانه ابرا در لس آنجلس،نمایش به مدت دو هفته در نگارخانه آرت پی پل سانفرانسیسکو را پیدا می‌کنند.

اهدای گواهی شرکت در مسابقه به منتخبین هر دو نگارخانه توسط نگارخانه آرت پی پل، چاپ آثار منتخبان هر دو نگارخانه در کتاب «اسنک ۲۰۱۲» توسط نگارخانه آرت پی پل ، فراهم کردن شرایط بهینه جهت فروش آثار از جمله معرفی آثار به مجموعه داران و هنردوستان در سطح جهانی از جمله جوایز برگزیدگان این رویداد است.

همچنین هر هنرمند می‌تواند با تکمیل فرم شرکت در مسابقه و با ارسال سه تصویر از آثارش به آدرس می‌تواند در مسابقه شرکت کند.

در مرحله اول کلیه آثاری که حائز شرایط مورد درخواست باشند بر روی صفحه اینترنت (فراخوان) قرار خواهند گرفت و در مرحله دوم، داوران هر نگارخانه ۳۰ اثر را انتخاب خواهند کرد که در نتیجه ۶۰ اثر اعلام خواهد شد.

همچنین علاوه بر ۶۰ اثر منتخب، تعداد ۱۰ اثر نیز به عنوان ذخیره در نظر گرفته خواهد شد تا در صورت امکان از این آثار نیز استفاده شود. البته امکان دارد یک هنرمند در هر دو نگارخانه منتخب اعلام شود و لازم است هر سه اثر موجود باشد.
قیمت گذاری آثار توافقی است و از قیمت فروش اثر ۵۰ درصد به نگارخانه ، ۴۰ درصد به هنرمند و ۱۰ درصد به آرت اکسپو تهران تعلق می‌گیرد.

مهلت ارسال آثار از ۱۰مهر تا ۲۰ آبان ماه جاری است و اسامی برگزیدگان نگارخانه ‌ها در تاریخ ۳۰ آبان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.