مسابقه “ایده برتر”

۳۱فروردین۱۳،

وب پایگاه اینترنتی استخدام ها با همکاری چند حامی تجاری معتبر، در نظر دارد مسابقه ای با عنوان ایده برتر در جهت جذب و حمایت از ایده های نوین در زمینه اشتغال و کارآفرینی و عملی سازی طرحهای برتر و راه اندازی کسب و کارهای موفق، برگزار نماید.

شما بازدیدکننده گرامی می توانید ایده ها و طرحهای کارآفرینی خود را جهت ایجاد یک کسب و کار کوچک یا بزرگ، با سرمایه ای چندصدهزار تومانی تا چند میلیون تومانی، اعلام نمائید تا به سه ایده برتر که امکان تحقق آنها میسر است، جوایز نفیس و ارزنده ای اهداء شود. اگر شما سرمایه ای کافی در اختیار داشته باشید، در شهر یا روستای محل سکونت خود چه کسب و کاری را راه اندازی می کردید؟ به چه کاری مشغول می شدید؟

برای شرکت در مسابقه و آگاهی از شرایط و ضوابط آن به صفحه مسابقه ایده برتر مراجعه نمائید.

منتظر ایده های ناب شما هستیم.

با تشکر

مدیر وب پایگاه اینترنتی استخدام ها

استخدام ها | آگهی استخدام | استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مينا ب:

    درروستای ماوروستاهای همجوارباغهای انارزیادی وجودداره که هم انارش معروفه وهم رب انارش وهم دوشاب یاشیره انجیرش،که ما بطور سنتی در منزلمان تهیه وبه بازار میفرستیم.اگرمن سرمایه ای داشتم زمینی تهیه وکارگاهی برای جمع اوری این محصولات(مرکزخرید)ازباغداران ودرهمان محل تهیه وبسته بندی وتوزیع ان به تمام نقاط کشور،مخصوصا توزیع رب اناربه هتلهاورستورانها بنامیکردم.نام روستای ما مهدیرجه واقع دراستان مازندران ازتوابع شهرستان بهشهر است.۰۹۸۷۱۹۱۴۰۵۹

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.