مسابقه برابرقطر مهمترین مسابقه ماخواهد بود

۲۶اردیبهشت،

غلامرضا رضایی در تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: تمرینات از دیروز (چهارشنبه) با برگزاری ۲ جلسه پیگیری شد و امروز هم ۲ جلسه تمرین خواهیم داشت. فکر می‌کنم شرایط خوبی بر تیم در اردوها حاکم است. البته بقیه بچه‌ها هم باید جمع شوند تا تیم کامل شود.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: مسابقات تدارکاتی برابر عمان یک محک خیلی خوبی خواهد بود. من چند مسابقه عمان را تماشا کرده‌ام. به نظرم بازی برابر عمان برای تیم ملی مثمر ثمر خواهد بود چرا که این تیم حتی از تیم قطر هم قویتر است. ان‌شاءالله با بازی‌ای که مقابل عمان انجام می دهیم برای دیدار حساس مقابل قطر آماده می‌شویم. به نظر من مهمترین بازی ما از ۳ بازی باقیمانده از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی دیدار برابر قطر است و اگر بتوانیم قطر را ببریم شرایط‌مان برای صعود مهیا خواهد شد.

این مهاجم تیم ملی کشورمان تصریح کرد: تیم ملی در شرایط حساسی است. ما باید اتفاقات قبل پیرامون تیم ملی را فراموش کنیم. مسئولان و مردم یکدل باشند تا تیم ملی به آرامش برسد و با آرامش بازی‌های خود را پیگیری کند.

رضایی تاکید کرد: ما یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز را مقابل قطر خواهیم داشت و اگر این تیم را ببریم راه‌مان برای صعود به جام جهانی هموار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.