مسابقه «تسنیم» از شبکه های سیما

جام جم آنلاین: مسابقه تلویزیونی «تسنیم» با هدف اشاعه مفاهیم اخلاقی سوره مبارکه «حجرات» که پخش آن از شب ولادت حضرت علی (ع) آغاز شده تا عید سعید مبعث از شبکه های سیما پخش می شود.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، با توجه به تجربه موفق برگزاری مسابقات تلویزیونی «از تو می پرسند»، «سیمای آفتاب» و «الفبای زندگی» در اداره کل آموزش و پژوهش سیما، این برنامه با درخواست و مشارکت شورای معارف سیما و با هدف ترویج مفاهیم اخلاقی سوره مبارکه «حجرات» تولید و پخش می شود.

در این مسابقه که با تکنیک «موشن گرافیک» و به صورت «سه بعدی» در فضایی معنوی و در ۱۵ قسمت تولید شده است هر روز سه جایزه نفیس شامل یک کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و یک کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به برندگان تعلق خواهد گرفت.

یادآور می شود سوال های مسابقه هر روز از ساعت هشت الی ۲۰ و پاسخ سوال ها از ساعت ۲۰ الی ۲۴ پخش خواهد شد.

همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۷ برای ارسال پاسخ های سوالات در نظر گرفته شده است و مخاطبان لازم است فقط شماره گزینه صحیح را به این سامانه ارسال نمایند.

علاقمندان برای اطلاع از سوال ها و متن کامل توضیحات مربوط به هر سوال و اسامی برندگان می توانند به سایت اداره کل آموزش و پژوهش سیما به نشانی www.tvr.ir و سایت شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir مراجعه کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.