مسابقه خوانندگی آوانو یا شب کوک ۲ + شرکت در مسابقه

تاریخ انتشار: ۲۳ September 2016 | 5:41 pm

مسابقه خوانندگی آوانو یا شب کوک ۲ سری جدید مسابقه خوانندگی شب کوک با نام آوا نو کار خود را آغاز کرد .

مسابقه خوانندگی شب کوک که در سری اول خود توانست بازدید کنندگان بسیاری را به خود جذب کند در سری دوم خود با نام مسابقه خوانندگی آوانو به خانه های مردم خواهند آمد .

مسابقه خوانندگی آوانو شب کوک 2

مسابقه خوانندگی آوانو شب کوک ۲

شب کوک که در اواخر سری اول خود قول ساخت و پخش سری دوم را داده بود و بسیاری از مردم منتظر پخش سری دوم شب کوک بودند با نام آوانو شروع به پخش کرد .

آوانو با اجرای باربد بابایی و داوری سه داور سری اول شب کوک یعنی فریدون آسرایی ، مهدی یغمایی و پوریا حیدری کار خود را آغاز کرده است به انتخاب ویدیو های ارسالی جوانان ایران میپردازند .

مسابقه خوانندگی آوا نو بی شک با قدرت بیشتری نسبت به شب کوک ۱ پخش خواهد شد زیرا که بر طبق گفته باربد بابایی مجری و کارگردان این مسابقه خوانندگی در این مسابقه در و پیکر بیشتری وجود دارد و مثل شب کوک نخواهد بود که بی نظمی هایی بوجود آمد .

مسابقه خوانندگی آوانو شب کوک 2

مسابقه خوانندگی آوانو شب کوک ۲

باربد بابایی و داوران مسابقه خوانندگی آوانو در برنامه ای از نحوه انتخاب شرکت کنندگان مسابقه گفتند و به برخی از انتقادات پاسخ دادند .

برای شرکت در مسابقه خوانندگی آوانو یا شب کوک ۲ باید نرم افزار شب کوک که در لینک زیر قرار دارد را دانلود نموده و در آن به ارسال یک ویدیو از صدای خود از آهنگ هایی که در این نرم افزار نام برده شده است ، اقدام نمایید .

دانلود نرم افزار آوانو

لازم به ذکر است که تهیه کنندگی مسابقه خوانندگی آوانو را هادی دمیرچی بر عهده دارد که با اجرای باربد بابایی و داوری فریدون آسرایی و مهدی یغمایی و پوریا حیدری بر روی انتن خواهد رفت .

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.