مسابقه دل نوشته‌های محرم برگزار می‌شود

۳۰ آبان ،

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مستند گزارش تفسیریی «دوربین هفت» به مناسبت ایام محرم مسابقه دل نوشته های مخاطبان را برگزار می کند.

به گزارش تفسیری سینماپرس، محمد خدادی، تهیه کننده مستند گزارش تفسیریی «دوربین هفت» با اعلام این مطلب اظهار داشت: به مناسبت ایام محرم و صفر مستند گزارش تفسیریی «دوربین هفت»آموزه های فرهنگی و آداب برگزاری مراسم عزاداری به همراه پیشنهاد کارشناسان را به تصویر می کشد.

خدادی اظهار داشت: موضوع انظباط اجتماعی، بحث ترافیک، حرکت دسته های عزاداری و پیشنهاد مسوولان آتش نشانی، امنیت هیات های عزاداری برای تدارک برگزاری مراسم، بحث پخت و پز و رعایت اصول بهداشتی، بهداشت مواد غذایی از دیگر آیتم های درنظر گرفته شده در ایام محرم است.

وی با بیان این که «دوربین هفت» فرصت حضور مخاطبان در شبکه آموزش است، خاطرنشان کرد: دوربین هفت فرصت حضور مخاطبان در شبکه آموزش و محوریت شبکه آموزش است به نظرات، دیدگاهها و آموزه های مردم اختصاص دارد در ایام محرم مسابقه دل نوشته های محرم را برگزار می کند.

این تهیه کننده بیان داشت: در سال پیش نیز این مسابقه برگزار شد و حدود ۲۰هزار پیامک از سوی مخاطبان ارسال شد. امسال نیز در جهت فرهنگ سازی در بین خانواده ها و اشاعه فرهنگ عاشورایی مخاطبان می توانند شور و حال خود را در عزای حسینی و فلسفه عاشورا را از طریق پیام کوتاه در قالب کلمات به «دوربین هفت» ارسال کنند. که این پیامک ها به صورت زیرنویس در برنامه با نام اشخاص آورده می گردد.همچنین به ۳۰برگزیده در پایان دهه محرم هدایایی اهدا می گردد.

مستند گزارش تفسیریی «دوربین هفت» با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۷۰۰ هر روز در پنج آیتم به مدت هفت دقیقه روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

انتهای پیام/ع.ت – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۶۰۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.