مسابقه راه و بیراه در بخش آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

فروردین ۱۴۰۳

دبیر غرفه حضرت رقیه(س) در بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از برگزاری مسابقه راه و بیراه در این غرفه خبر داد.

 مینا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، گفت: مسابقه راه و بیراه همزمان با ماه مبارک رمضان غرفه کودک و حضرت رقیه (س) بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران برگزار می گردد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مسابقه راه و بیراه ویژه کودکان مراجعه کننده به غرفه کودک و حضرت رقیه(س) بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و مصلی تهران همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.
 
طباطبایی با اشاره به نحوه ی اجرای این مسابقه گفت: مسابقه راه و بیراه، با تعیین مسیر ویژه امامت در غرفه کودک و حضرت رقیه (س)با نصب بنر کودکان شرکت کننده باید راه اصلی تعیین شده مسابقه را پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: با دستیابی به راه اصلی و تعیین شده مسابقه کودکان در مسابقه راه و بیراه غرفه کودک و حضرت رقیه (س) برنده خواهد شد.
 
طباطبایی در پایان با اشاره به مسابقه راه و بیراه در غرفه کودک و حضرت رقیه (س) افزود: در پایان ماه مبارک رمضان به قید قرعه به برگزیدگان به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.