مسابقه شتاب ۱۱ خودرو هیولا در مسافت ۴۰۰ متر

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

یازده خودرو از بهترین مدل‌های اسپرت در کنار هم قرار گرفتند تا یک مسابقه درگ هیجان‌انگیز و بزرگ را آغاز کنند. خودروهایی که برای راننده ساخته شده‌اند. ب ام و M1 کوپه که باید آن را کوچک‌ترین و عضو گروه دانست که در پوسته ای معمولی فرورفته است. ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

فورد ماستنگ نیازی به معرفی ندارد. یک ماسل کار آمریکایی با ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ پوند فوت گشتاور. پورشه ۹۱۱ GT3 RS هم با ۴۵۰ اسب بخار و ۳۱۷ پوند فوت در خط بعدی ایستاده است. پورشه با کیمن R نیز در این رقابت حاضر شده و ۳۳۰ اسب بخار و ۲۷۳ پوند فوت ناقابل آن را هم در معرض قضاوت قرار داده است. شورولت کوروت Z06 از نسل قدیمی این هیولای آمریکایی است با توان ۵۰۵ اسب بخار و گشتاور ۴۷۰ نیوتن متر.

فراری ۴۵۸ ایتالیا نشانی از طراحی زیبا و جذاب ایتالیایی است که در سینه آن قلبی با قدرت ۵۵۷ اسب بخار و گشتاور ۳۹۸ پوند فوت می‌تپد. نیسان GT-R ملقب به گودزیلا هم نماینده ژاپن در این رقابت است. GT-R موتوری با قدرت ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۸ پوند فوت دارد.

آئودی هم سوپر اسپرت R8 GT خود را با توان ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۹۸ پوند فوت به این رقابت آورده است. دیگر آلمانی گروه، مرسدس بنز SLS AMG است که قدرت ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۴۷۹ پوند فوت، خروجی آن است. لکسس LFA دیگر نماینده ژاپن است که قدرتی معادل ۵۵۲ اسب بخار و گشتاور به اندازه ۳۵۴ پوند فوت دارد. لوتوس هم خودروی اسپرت اوورا اس را با قدرت ۳۴۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۵ پوند فوت به رقابت بزرگان فرستاده است.

مهم نیست که هر کدام از این خودروها در کلاس‌های متفاوتی قرار دارند. یا اینکه عملکرد اسپرتی آن‌ها چگونه است. بعضی از آن‌ها قیمت‌های گزافی دارند. برخی هندلینگ و برخی لوکس بودن را در اولویت قرار داده‌اند. این یک رقابت درگ برای طی مسیر ۴۰۰ متر است و سایر ویژگی‌های این خودروها اهمیتی ندارند. یک و نیم میلیون دلار ارزش تمام این خودروهاست. این ویدئوی جذاب را از دست ندهید.

نتیجه مسابقه شتاب و طی مسافت ۴۰۰ متر:

۱٫ نیسان GT-R با زمان ۱۱٫۲ ثانیه
۲٫ فراری ۴۵۸ ایتالیا با زمان ۱۱٫۳ ثانیه
۳٫ آئودی R8 GT با زمان ۱۱٫۵ ثانیه
۴٫ مرسدس بنز SLS AMG با زمان ۱۱٫۷ ثانیه
۵٫ لکسس LFA با زمان ۱۱٫۹ ثانیه
۶٫ شورولت کوروت با زمان ۱۱٫۹ ثانیه
۷٫ پورشه ۹۱۱GT3 RS با زمان ۱۱٫۹ ثانیه
۸٫ فورد ماستنگ ۳۰۲ لاگونا سکا با زمان ۱۲٫۴ ثانیه
۹٫ پورشه کیمن R با زمان ۱۲٫۷ ثانیه
۱۰٫ ب ام و سری یک M با زمان ۱۲٫۸ ثانیه
۱۱٫ لوتوس اوورا S با زمان ۱۲٫۹ ثانیه


بانک اطلاعات خودرو
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.