مسابقه شهر موشها به روایت شما

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

با گذشت سه دهه از ساخت اولین قسمت‌های سریال ˝مدرسه موشها˝ و فیلم سینمایی ˝شهر موشها˝٬ از ابتدای سال جاری مراحل ساخت قسمت دیگری از این فیلم سینمایی آغاز شده است . همزمان با آغاز فیلمبرداری، فراخوان برگزاری مسابقه‌ای با موضوع روایت مردم از شهر موشها توسط سازندگان فیلم در مطبوعات انتشار یافته است.

به گزارش ممتاز نیوز؛ علاقه‌مندان به شخصیت های عروسکی شهر موشها می‌توانند روایت خود از شهر موشها و سرنوشت شخصیت‌های آن را در قالب داستان کوتاه٬ نمایشنامه٬ فیلم‌نامه و شعر به آدرس bamdadfilm@bamdadfilm.net که در فراخوان این مسابقه اعلام شده ارسال نموده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به خبرگزاری «موشنا» به آدرس www.mooshna.com مراجعه کنند.

در فراخوانی که به همین منظور در مطبوعات انتشار یافته؛ آمده است “به نظر شما، شهر موشها چه تغییراتی کرده است؟ شخصیت‌هایش چه می‌کنند؟ این شهر چه شکلی شده است؟ ایده خود را برای ما بنویسید و در “مسابقه شهر موشها به روایت شما” شرکت کنید.”

در این فراخوان؛ شرایط شرکت در مسابقه ٬ زمانبندی برگزاری مسابقه و جوایز اشخاص برگزیده اعلام شده است. همچنین بر اساس اطلاعات انتشار یافته در همین فراخوان، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ماه ۹۲ اعلام شده و علاقه مندان می توانند در سه بخش اعلام شده برای مسابقه به صورت همزمان شرکت کنند و محدودیت برای شرکت در همه بخش ها وجود ندارد. همچنین مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز همزمان با اکران فیلم صورت می‌گیرد.

گفتنی است فیلم سینمایی شهر موشها به کارگردانی “مرضیه برومند” و تهیه کنندگی مشترک “منیژه حکمت” و “علی سرتیپی” از دی‌ماه سال قبل مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد و طبق خبرها اعلام شده فیلمبرداری این فیلم سینمایی از اوایل مهرماه آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.