مسابقه طراحی STILLEN با موضوع طراحی بادی کیت برای سایون FR-S

کمپانی تیونینگ Stillen , از علاقه مندان به طراحی خودرو دعوت کرده که در مسابقه ی طراحی بادی کیت ( کیت تیونینگ بدنه ) برای خودروی Scion FR-S شرکت کنند.

این کمپانی قصد دارد که طرح برنده را بصورت عمده تولید کند . همچنین به نفر اول یک بلیط شرکت در مراسم پرده برداری رسمی از این محصول و همچنین دو شب اقامت در لاس وگاس ( محل برگزاری مراسم ) اعطا میگردد .

stillen scion fr-s body kit contest

stillen scion fr-s body kit contest

شرکت کنندگان باید سپر جلو , رکابها و سپر عقب (که یک کیت بدنه را تشکیل میدهند ) بصورت دیجیتال و یا با دست طراحی کنند و همراه مشخصات خود ایمیل کنند . برای اطلاع از قالب های مجاز طراحی , آدرس ایمیل و اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید.

مهلت ارسال آثار تا ۱۴ آگوست ( ۲۴ مرداد ) میباشد و برای عموم آزاد است . تیم طراحی کمپانی Stillen  از بین آثار , ۵ طرح برتر را ۳ روز بعد از اتمام مهلت ارسال آثار , برمیگزیند و روی صفحه ی فیس بوک خود قرار میدهد سپس پس از ۲ هفته رأی گیری از سوی مردم طرح برتر با بیشترین آرا انتخاب خواهد شد . همچنین این کمپانی کسانی را که با اصول طراحی حرفه ای آشنایی ندارند و آماتور هستند تشویق به شرکت کرده و گفته که بیشتر شکل و طرح کلی مد نظرشان میباشد.

کسانی که علاقه مند به حضور در این مسابقه را دارند پیشنهاد میکنم که حتماً قالبهای مجاز را از لینک بالا دانلود کنند.

طراحی مسابقه

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.