مسابقه طرح اولی‌ها در نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر برگزار می‌شود

شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو کمیته نمایش نمایشگاه گفت: ۳ به سه نفر که طرح آنان توسط داوران برگزیده شناخته شود در مراسم اختتامیه نمایشگاه مد مانتوپوشش سر جوایزی تعلق می‌گیرد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، مینوپدرام عضو کمیته نمایش از برگزاری مسابقه طرح اولی ها در نمایشگاه خبرداد و گفت: مسابقه طرح اولی ها برای اولین بار با هدف ایجاد انگیزه، تشویق و کشف استعداد های پنهان علاقمندان به طراحی مانتو برگزار می گردد.

وی افزود: امسال برای اولین بار در نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر در کنار برگزاری کارگاه های آموزشی، همهی علاقمندان به طراحی مانتو می باشند می توانند طرح خود را بدون محدودیت با تکنیک آزاد در کاغذ A3طراحی نموده و به غرفه انجمن طراحان تحویل بدهند.

مسئول کارگاه های آموزشی نمایشگاه مد مانتو و پوشش سرآبان ۹۱ اظهار نمود: تا کنون از وقت افتتاح نمایشگاه مد مانتو وپوشش سر؛ ۳۰ طرح اولی توسط طراحانی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت نموده اند، ارایه شده است که ازاین تعداد، ۲۰طرح داوری شده است.

پدرام تصریح نمود: این مسابقه که با همکاری بنیاد ملی مدو لباس اسلامی- ایرانی و شرکت تولید نماینده مانتو (اریکا) برگزار می گردد، قراراست طرح برگزیده شده مانتوی طرح اولی توسط این شرکت تولیدی به تولید انبوه برسد.

وی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته ، مقرر شده است در طول ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر ؛ استادان رشته طراحی از دانشگاه هایی همچون علمی کاربردی، دانشگاه علم و فرهنگ کلاس های آموزشی با موضوع طراحی مانتو(طرح اولی) با معیارهای روز اسلامی در روز های دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه برگزار نمایند.

وی خاطرنشان نمود: به ۳ طرح منتخب (طرح اولی ها) در مراسم اختتامیه نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر جوایز نفسی اهدامی شود.

انتهای پیام/۶۱


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.