مسابقه عکاسی، وبلاگ نویسی و دستور غذای سالم برگزار می گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: ممتاز نیوز با همکاری پایگاه اینترنتی به تن و پرشین بلاگ مسابقات “دستور غذای سالم” ، وبلاگ نویسی با موضوع تجربیات تلخ و شیرین بدنسازی و نیز مسابقه عکاسی با موضوع تناسب اندام را برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار ممتاز نیوز،هدف از برگزاری این مسابقات ترویج شیوه زندگی سالم و راه های صحیح افزایش و کاهش وزن و پرهیز از مصرف خودسرانه مکمل های بدنسازی است.
رژیم غذایی سالم بخشی از شیوه زندگی سالم است که سبب بهبود سلامت و کیفیت زندگی اشخاص می گردد به همین منظور مسابقه “دستورغذای سالم” با هدف تشویق اشخاص برای ارائه دستورهای غذایی سالم طراحی شده است تا از این طریق با تشویق اشخاص به خلق دستورهای آشپزی سالم، ضمن توجه دادن آنها به مصرف مواد غذایی سالم، توجه آنها را به رعایت تنوع در برنامه غذایی روزانه جلب می کند.
در مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع تناسب اندام، از اشخاص خواسته می گردد که با ایجاد وبلاگی در پرشین بلاگ با موضوع بدنسازی، تجربیات تلخ و شیرین خود را از بدنسازی در فضای وب منتشر سازند تا تجربه ای آموزنده را در اختیار اشخاص دیگر قرار دهند و از این طریق آگاه سازی تمامی اشخاص از خطرات استفاده از شیوه های ناصحیح بدنسازی صورت گیرد. در این میان می باشند اشخاصی که تحت نظر کارشناسان تغذیه قرار داشته اند و با انتخاب باشگاه بدنسازی مناسب تجربیات خوبی از بدنسازی دارند که می تواند به تمامی اشخاص کمک کننده باشد.
ممتاز نیوز در مسابقه عکاسی با موضوع بدنسازی از شرکت کنندگان در این مسابقه می خواهد که از هرچه که به تناسب اندام و بدنسازی مربوط می گردد عکس گیرند.
گفتنی است مهلت شرکت در مسابقات تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری است.
علاقمندان می توانند آثار خود را در مسابقه عکاسی و دستور غذای سالم به آدرس ایمیل  news@salamatnews.com ارسال فرمایند.
لازم به ذکر است شرکت در این سه مسابقه برای عموم آزاد است.
 

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.